اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس ‌تاکید کرد

بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده دشتستان تاکید کرد.

بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و کارشناسان بنیاد مسکن دشتستان با خداقوت‌گویی به کارکنان و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله و ایجاد بحران در شهرستان و ازدحام مراجعات، شاهد ارائه خدمات مطلوبی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستیم که شایسته قدردانی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمبود امکانات و نیروی انسانی باعث شده تا پاسخگویی به حجم بالای مراجعین و منازل خسارت دیده به سرعت انجام نشود و در چنین مواقعی نیازمند بروز روحیه جهادی و بسیجی‌وار در بین مسئولان هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید دغدغه‌ای غیر از خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم داشته باشند، گفت: خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم باید با سرعت ادامه داشته باشد و از کمک به مردم در هیچ شرایطی نباید خسته شویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده دشتستان خبر داد و تاکید کرد: در نشست‌های مختلف با رئیس جمهور و سایر مسئولان مربوطه، تصمیماتی برای بازسازی فوری مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان اتخاذ شده که امیدواریم شاهد عملیاتی شدن آنها باشیم.

موسوی‌نژاد با بیان هدف خود از مراجعه و سرکشی به ادارات مختلف گفت: به منظور آشنایی باوضعیت و ماموریت‌های کاری و عرض خداقوت و تشکر از کارکنان و مسئولان، در محیط کاری آنها حضور یافته و همچنین دغدغه‌های مردمی را نیز در مورد وضعیت رسیدگی شنیده و پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مرکز کشور از طریق کمیسیون عمران و کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و وزارتخانه‌های کشور، راه وشهرسازی، بهداشت و درمان و نیرو در راستای تخصیص اعتبارات و بازسازی مناطق زلزله زده رایزنی‌های متعددی صورت گرفته که آن را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پس از پایان روند تشکیل پرونده و برآورد خسارت، عملیات آواربرداری و بازسازی باید به‌طور سریع انجام شود و لازم است که بانک، شهرداری و دهیاری‌ها همکاری لازم برای اعطای وام و صدور پروانه ساخت را انجام دهند.

در ادامه، مباحثی در ارتباط با وضعیت شهرها و روستاهای خسارت دیده، میزان وام‌ها، اعتبارات تخصیص یافته و مصوبات و دستورالعمل‌های اجرایی مطرح شد.

انتهای پیام/2452/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول