اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

مشکلات آب شرب روستاهای دشتستان رفع شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات آب شرب روستاهای دشتستان شد.

مشکلات آب شرب روستاهای دشتستان رفع شود

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به وقوع زلزله هفتم آذر ماه و اقدامات انجام شده اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله در جریان اقدامات انجام شده بودم و پیگیری بسیار زیادی برای رسیدگی به وضعیت مردم در حد توان انجام دادم.

وی در ارتباط با خسارت‌های وارده به شهرها و روستاها در زلزله افزود: از مدیران می‌خواهیم که خسارت‌های وارده و مشکلات را به‌صورت دقیق اعلام کنند تا با رایزنی با مسئولان ارشد و همکاری یکدیگر بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استانداری پایان عملیات امداد را همان روزهای اولیه اعلام کرده اما مردم هنوز مشکلات فراوانی دارند و مسئولان و کارشناسان هلال احمر باید با حضور در بین مردم به وضعیت آنها رسیدگی کنند.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: مشکلاتی در زمینه ساخت و ساز، دریافت تسهیلات و کارشناسی منازل تخریب شده به ویژه در محلاتی که زمین‌های آنها ثبت نشده وجود دارد که بنیاد مسکن، شهرداری و بانک‌ها باید همکاری لازم را انجام دهند.

وی با برشمردن برخی از مشکلات دیگر در سطح شهرستان نیز اظهار داشت: مشکل آب شرب برخی از روستاها، احداث آرامستان جدید برازجان، تجهیز گلزار شهدای برازجان و احداث سرویس‌های بهداشتی در آن از دیگر مشکلات است که باید توسط مسئولان مربوطه اقدام شود.

موسوی‌نژاد گفت: اکنون فصل تلاش و همت است و برای رفع مشکلات مردم باید از حواشی پرهیز کرده و در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسئولی در مسیر خدا، ولایت و مردم حرکت کند دست آنها را نیز می‌بوسم و در کنار آنها تلاش خواهم کرد ولی اگر مسئولی برخلاف خواسته مردم و در راستای منافع شخصی و گروهی گام بردارد در مقابل او خواهم ایستاد.

موسوی‌نژاد افزود: دشتستان دارای موقعیت خاصی است و باید در تمام شهرها و روستاها خدمات‌رسانی به مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول