اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام حفاری چاه شماره یک جبالبارز جیرفت

بهره‌مندی مردم از آب شرب 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: حفاری چاه شماره یک جبالبارز به عمق 200 متر به اتمام رسیده و برای بهره‌مندی مردم منطقه از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی این چاه، بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

بهره‌مندی مردم از آب شرب 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

احمد سنجری امروز در حاشیه بازدید از چاه شماره یک جبالبارز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این چاه با عمق 200 متر حفاری در 135 متری به آب رسیده است.

وی با بیان اینکه پیش‎بینی می‌شود که چاه جبالبارز بیش از 40 لیتر بر ثانیه تولید آب داشته باشد، افزود: چاه مذکور در صورت تأمین اعتبار برای خرید امتیاز و اجرای خطوط برق، خرید لوله و اتصالات، اجرای خط جمع‎آوری آب و انتقال آن به مخازن مورد نظر به بهره‎برداری می‎رسد.

 

سنجری با اشاره به اینکه برای بهره‎مندی مردم منطقه جبالبارز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی چاه مذکور بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار لازم است، تصریح کرد: مدت انجام کار حفاری این چاه 45 روز بود و حدود دو هفته آینده پمپاژ آن عملیاتی می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان از شهروندان تقاضا می‎شود در راستای مصرف بهینه آب دقت لازم را مبذول دارند تا با کمبود آب مواجه نشده و توان خدمت به دیگر متقاضیان منطقه را داشته باشیم.

 

سنجری عنوان کرد: همچنین در صورتی که مردم در مناطق محل سکونت خود با حوادثی مانند ترکیدگی لوله آب مواجه شدند، می‎توانند با شماره 122 با کارکنان اتفاقات آب تماس حاصل کرده و آدرس محل حادثه را گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به جلوگیری از هدررفت آب اقدام شود.

وی اذعان داشت: از شهروندانی که به هر دلیل دارای انشعاب غیراستاندارد هستند، تقاضا می‎شود با مراجعه به واحد مشترکین امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت نسبت به رفع مشکل و استانداردسازی انشعاب خود اقدام کنند.

انتهای پیام/80001/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول