اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروشگاه یاس بسیجیان تاکستان ارائه می‌شود

فروش پوشاک اسلامی با 40 درصد تخفیف

مدیر فروشگاه‌های یاس بسیجیان قزوین از فعالیت 7 فروشگاه زنجیره‌ای یاس در قزوین و ارائه پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در آن خبر داد.

فروش پوشاک اسلامی با 40 درصد تخفیف

علی زمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه یاس بسیجیان تاکستان اظهار داشت: فروشگاه زنجیره‌ای یاس تاکستان ارائه خدمات رایگان برای شهروندان به صورت آزاد را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

وی از پیش‌بینی غرفه عفاف و حجاب در فروشگاه‌های یاس تاکستان خبر داد و گفت: فروشگاه بسیجیان تاکستان برای بیش از 25 نفر اشتغال‌زایی داشته است.

مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس استان قزوین با بیان اینکه فروشگاه یاس در سطح کشور از 280 شعبه برخوردار است، بیان کرد: طرح الگوی اسلامی در فروشگاه‌های یاس نیز جزو رویکردهای اصلی این فروشگاه‌ها است.

زمانی افزود: تمام فروشندگان و مجریان فروشگاه یاس با حجاب اسلامی در این فروشگاه حضور داشته و تمام کالاها در فروشگاه از 10 تا 40 تخفیف برخوردار شده است.

این مسئول با اشاره به قسط‌بندی 36 ماهه لوازم خانگی در فروشگاه یاس تاکستان ابراز داشت: فروش پوشش چادر نیز در این نمایشگاه به قیمت کمتر از پوشاک دیگر ارائه شده و در سال گذشته کالاها به صورت مستقیم و با همکاری اداره صنعت و معدن در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس استان قزوین با اشاره به فعالیت 7 فروشگاه یاس در این استان تصریح کرد: کمک به سیاست‌های دولت در مراحل تنظیم و کنترل بازار و قابل دسترس بودن کالاها و ارائه قیمت مناسب برای عرضه اجناس به شهروندان جزو اهداف فروشگاه یاس قزوین است.

زمانی خاطرنشان کرد: بر این اساس فروشگاه یاس شهر تاکستان بنا به استقبال مردم تاکستان با 800 میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول