اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری خبر داد

برگزاری همایش عفاف و حجاب در آغاجاری

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از برگزاری همایش عفاف و حجاب در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید مدنی این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش عفاف و حجاب در آغاجاری

نرگس موقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: همایش عفاف و حجاب با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی، مسئولان شهرستان، خواهران بسیجی و همکاری سپاه و بسیج منطقه در کتابخانه شهیدمدنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مورد اهمیت حجاب و نقش آن در تحکیم کانون خانواده احادیث و روایات بسیاری است، افزود: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است و در این میان بعضی از نهادها نقش بیشتر و مهم‌تری دارند از جمله کتابخانه‌ها که با ارائه کتاب‌های مناسب، دختران و زنان جامعه را بیش از پیش به این امر آگاه می‌سازند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری تصریح کرد: کتابداران که مشاوران امین جامعه هستند، می‌توانند در این میان گامی بسیار مؤثر بردارند که در پیشبرد اهداف نهضت مطالعه مفید بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نقش کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن در شناخت دختران نسبت به جایگاه خود در جامعه و اهمیت حجاب انکار ناپذیر است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری همچنین عنوان کرد: برگزاری این چنین همایش‌هایی که به مسائل اجتماعی روز مربوط است، در برنامه‌های این شهرستان قرار دارد. 

انتهای پیام/72001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول