اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اطلاع‌رسانی همایش فناوری هسته‌ای خبر داد

استقرار دبیرخانه همایش ملی فناوری هسته‌ای در دانشگاه مازندران

دبیر اطلاع‌رسانی همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی گفت: دبیرخانه این همایش در دانشگاه مازندران مستقر شده است.

استقرار دبیرخانه همایش ملی فناوری هسته‌ای در دانشگاه مازندران

مهدی رحمانی عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سایت همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه کار فرهنگی خوبی در این همایش انجام شده است، اظهار داشت: این همایش از ابتدای کلید خوردن تا روز برگزاری آن متقارن با سالگرد پنج شهید هسته‌ای است.

وی افزود: سعی کردیم فراخوان، مقالات، داوری، اعلام نتیجه، برگزاری و اختتامیه را طوری برنامه‌ریزی کنیم که همزمان با سالگرد شهدای هسته‌ای ایران از جمله شهید مسعود علی‌محمدی، داریوش رضایی‌نژاد، مجید شهریاری، مصطفی احمدی‌روشن و شهید حسن تهرانی‌مقدم شود.

این مسئول با بیان اینکه این همایش مزین به پنج شهید هسته‌ای به عنوان نماد شهدای جهاد علمی شد، گفت: زمان برگزاری این همایش نیز 21 دی ماه 93 مصادف با سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن است.

رحمانی تصریح کرد: این همایش به فناوری هسته‌ای و به طور عام به خودباوری ملی که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه علم و پژوهش به ویژه هسته‌ای است، تاکید دارد.

دبیر اطلاع‌رسانی همایش عنوان کرد: امیدوارم اساتید و محققان دانشگاه‌ها با ارسال مقالات تخصصی خود برای اهداف کلی نظام که همان تلفیق علم و صنعت است ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش در دانشگاه مازندران مستقر است، اذعان داشت: کمیته علمی این همایش نیز با مسئولیت علی‌اکبر ایزدی‌فرد در دانشگاه مازندران برقرار است.

رحمانی خاطرنشان کرد: چون بنده دانشجوی دکترای حقوق تخصصی این دانشگاه هستم به ظرفیت موجود در این دانشگاه اعم از علاقه و جدیت اساتید این گروه و این دانشگاه آگاه بوده به این منظور این دانشگاه را برای اجرای این همایش انتخاب کردیم که با موافقت رئیس این دانشگاه امروز شاهد رونمایی از سایت این همایش بودیم.

دبیر اطلاع‌رسانی همایش در پایان خطاب به اصحاب رسانه عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع نسبت به بحث علمی و دیپلماسی همایش اطلاع‌رسانی درباره همایش را طبق جدول زمان‌بندی به اطلاع دانشگاهیان به ویژه اساتید متخصص درباره محورهای همایش برسانند.

آدرس سایت همایش www.ntsc.ir اعلام شده است.

انتهای پیام/86010/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول