اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار تاکید کرد

اجرایی کردن طرح زمستانه و راهکار‌های اتخاذ شده در راستای رفاه حال همشهریان

فرماندار بیجار حمل و نقل مطلوب را محور توسعه در هر جامعه‌ای دانست و گفت: نقش محوری حمل و نقل در توسعه پایدار هر منطقه‌ای انکارناپذیر است.

اجرایی کردن طرح زمستانه و راهکار‌های اتخاذ شده در راستای رفاه حال همشهریان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی شامگاه امروز در دیدار با پرسنل و کارکنان سازمان حمل و نقل درون شهری در محل این سازمان به مناسبت روز حمل و نقل ضمن تبریک به تلاشگران و خادمان این عرصه آنان را سربازان و جهادگران حوزه حمل و نقل شهری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ناب اسلامی و انسان‌ساز ما امر خدمت‌رسانی به مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است افزود: توسعه حمل و نقل عمومی به واسطه خدمت‌رسانی مطلوب رضایتمندی مردم را در پی‌خواهد داشت.

کریمی با بیان اینکه نقش محوری حمل و نقل در توسعه پایدار روشن و انکارناپذیر است تصریح کرد: خادمان این عرصه با هدف خدمت به مردم و با بهره‌گیری از نظرات آنان در راستای بهینه‌سازی خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل نقش بسزایی بر عهده‌ دارند.

فرماندار بیجار با تأکید بر توجه به رفاه و تأمین امنیت مردم در حیطه حمل و نقل گفت: کنترل‌های ایجاد شده در مبدأ و مقصد توسط بازرسین موجب افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

کریمی ضمن تقدیر از کارکنان سازمان حمل و نقل در راستایی اجرایی کردن طرح زمستانه و راهکار‌های اتخاذ شده در راستای رفاه حال همشهریان گفت: سازمان حمل و نقل باید کمی‌ها و کاستی‌ها موجود در این حوزه را با ارائه راهکارهای مختلف جبران کند.

جابجایی 28 هزار مسافر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهری بیجار نیز در این جلسه از جا‌بجایی 28 هزار مسافر در طول روز توسط ناوگان عمومی این شهر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه امر جابه‌جایی مردم و مسافرین در سطح شهر با کمترین آمار تخلفات صورت می‌گیرد.

علیرضا محمدی از اجرای طرح زمستانی در 4 نقطه شهر با همکاری اداره آموزش و پرورش بیجار خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 240 تاکسی، 30مینی‌بوس، 5 دستگاه ون و 10 دستگاه تاکسی بانوان در سطح این شهر به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

محمدی در پایان به همکاری صمیمانه شهرداری و شورای شهر بیجار در راستای حل مشکل این سازمان اشاره و بر همکاری بیش از پیش آنان تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول