اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

جدایی حوزه و دانشگاه منجر به هلاکت ملت می‌شود

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه جدایی حوزه و دانشگاه منجر به هلاکت ملت می‌شود، گفت: باید با هوشیاری و آگاهی تلاش کنیم این پیوند روز به روز منسجم‌تر و فعال‌تر باشد.

جدایی حوزه و دانشگاه منجر به هلاکت ملت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی عصر امروز در همایش سالگرد شهید آیت‌الله مفتح در تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان 400 سال قدمت دارد، اظهار کرد: قدمت حوزه علمیه نشان از دین‌مداری و جایگاه مذهب در این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان 755 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، یادآور شد: شهدای روحانیون و فرهنگیان تویسرکان بیشترین آمار را دارد.

امام جمعه تویسرکان با تقدیر از تلاش نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فرزند شهید آیت‌الله مفتح با آغاز مسئولیت نمایندگی با حضور هفتگی در بین مردم مشکلات و معضلات را پیگیر هستند و در راستای توسعه تویسرکان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست، ابراز کرد: همه باید در انتقال اهداف شهدا اهتمام داشته باشیم.

موحدی با اشاره خدمات ارزنده‌ شهید مفتح در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد« شهید مفتح در همه عرصه‌ها با تلاش و همت والا برای خدمت به اسلام و انقلاب پیشرو بودند.

وی با بیان اینکه تهدیدها و فشارهای دشمنان نتوانست این مرد بزرگ را متوقف کند، تاکید کرد:  جدایی حوزه و دانشگاه موجب هلاکت ملت می‌شود پس باید هوشیار و آگاه باشیم و تلاش کنیم این پیوند روز به روز منسجم‌تر و فعال‌تر باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست، اظهار کرد: بازخوانی و تبیین اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدا باید به جامعه انتقال داده شود.

محمد‌مهدی مفتح با اشاره به اینکه اصلاحیه بودجه 92 توسط معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور انجام شده است، ابراز کرد: لایحه بودجه 93 تقدیم مجلس شده است.

وی در پایان سخنانش افزود: معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور با مدیریت خوب و اشراف به بودجه، کار اصلاحیه را انجام داد و امروز شاهد بودجه‌ای بر مبانی روشن و مشخص هستیم.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول