اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه شادگان خبر داد

تحصیل 120 طلبه در حوزه علمیه شادگان

رئیس حوزه علمیه شادگان از تحصیل یک‌صد و 20 طلبه در این حوزه خبر داد و بر ضرورت توسعه این مرکز علوم دینی تاکید کرد.

تحصیل 120 طلبه در حوزه علمیه شادگان

حجت‌الاسلام حسن جنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال‌های اخیر و زمانی که کشورهای غربی نتوانستند از راه حمله نظامی و حتی تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورند، از طریق تهاجم فرهنگی وارد شدند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند «دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با تهاجم فرهنگی ذهن جوانان ما را منحرف کرده و آنها را از اهداف و اصول اسلام و انقلاب دور سازند».

رئیس حوزه علمیه شادگان افزود: برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها باید تلاش گسترده‌ای در زمینه افزایش بصیرت و آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان صورت گیرد که مسئولیت اصلی آن بر عهده طلاب و علمای دینی است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی حاکمیت اسلامی، حمایت از توسعه مراکز دینی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که ثمره آن را در افزایش آگاهی و بصیرت ملت ایران به وضوح مشاهده می‌کنیم.

جنامی در ادامه به فعالیت این حوزه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه شادگان در آموزش‌های علوم دینی در پایه‌های اول تا نهم دروس حوزوی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون یک‌صد و 20 طلبه با 10 استاد در این حوزه مشغول به تحصیل هستند و اعتقاد داریم که با افزایش امکانات حوزه علمیه شادگان می‌توانیم در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهیم.

رئیس حوزه علمیه شادگان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هجمه‌های دشمنان لازم است که مراکز علوم دینی از جمله حوزه علمیه شادگان توسعه یابد تا بتوانیم با پرورش عالمان دینی و انتقال تعالیم دینی از طریق طلاب و علما به نسل جوان، آنها را از آسیب دیدن در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون نگاه داریم.

انتهای پیام/ 72001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول