اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار مطرح کرد

لزوم توجه به تجاری‌سازی علم

امام جمعه بهار گفت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی در عرصه علم و پژوهش، تجاری‌سازی علم است چرا که در صورت ورود به این موضوع می‌توانیم به خودکفایی برسیم.

لزوم توجه به تجاری‌سازی علم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران شهرستان بهار اظهار کرد: امروزه در سطح دنیا از علم به عنوان قدرت و ثروت یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه علم از جایگاه بسیاری ارزشمندی برخوردار است که با صبوری در تحقیقات و پژوهش علم حاصل می‌شود، ادامه داد: پیشرفت‌های علمی کشور قابل قبول است.

امام جمعه بهار بیان کرد: خدا را شاکریم که با توجه مسئولان، همت دانشمندان و محققان کشور، به حوزه علم و فناوری دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون موفقیت علمی کشور در سطح منطقه و دنیا بسیار مطلوب است به طوری که با پیشرفت‌های علمی شاهد پیشرفت کشور نیز هستیم.

حاتم‌نیا گفت: یکی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه علم و پژوهش، تجاری‌سازی علم است چرا که امروزه در صورت ورود به این موضوع می‌توانیم به خودکفایی برسیم.

وی با بیان اینکه سال‌های اخیر، جایگاه پژوهش در کشور رشد روزافزونی داشته، تصریح کرد: علم و دانش و پژوهش، قدرت است که دشمنان امروز می‌خواهند این قدرت را از ما سلب کنند.

امام جمعه بهار افزود: انقلاب ما برخاسته از نسل جوان است که گردنه‌های سخت این انقلاب را پشت سر گذاشته و توانسته موفقیت‌های لازم را برای جمهوری اسلامی کسب کند.

انتهای پیام/89028/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول