اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

سامانه اطلاعاتی بیمه‌شدگان کشور راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سامانه اطلاعاتی بیمه‌شدگان کشور راه‌اندازی می‌شود.

سامانه اطلاعاتی بیمه‌شدگان کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انوشیروان محسنی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قانون برنامه پنجم تکلیف شده که همه صندوق‌های بیمه درمان در سازمان خدمات درمانی تجمیع شوند و سازمان جدیدی به نام بیمه سلامت شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تجمیع این صندوق‌ها مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد: برای حل این مسائل و مشکلات تمهیداتی در این زمینه انجام می‌شود تا مراحل تجمیع راحت‌تر انجام شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه منابع ورودی صندوق‌ها به لحاظ مالی با همدیگر تفاوت دارد، افزود: برای حل این مسئله با استفاده از ظرفیت لایحه بودجه سال آینده و افزایش منابع ورودی بیمه سلامت یکی از شرط‌های اصلی بحث تجمیع تحقق می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای روان‌تر شدن فرایند تجمیع در شورای عالی بیمه خدمات درمانی چهار تصمیم اتخاذ شده، گفت: یکی از این تصمیمات راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی بیمه‌شدگان کشور است.

محسنی ادامه داد: برای راه‌اندازی این سامانه یک ماه فرصت باقی است تا وضعیت بیمه همه آحاد جامعه مشخص شود.

وی با بیان اینکه اسناد پزشکی مردم باید یکنواخت شود، افزود: با توجه به این ادغام با کیفیت‌ترین صندوق و تعهدات بیمه‌ای مبنای کار 75 میلیون نفر جمعیت کشورمان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه با حل این مسائل مردم از تدابیر و راهکارهای بیمه سلامت تبعیت می‌کنند، متذکر شد: همچنین طبق با همکاری دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت خرید راهبردی در کشورمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول