اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

دستگاه‌های نظارتی مشکلات بیمارستان برازجان را پیگیری کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی مشکلات بیمارستان برازجان را پیگیری کنند.

دستگاه‌های نظارتی مشکلات بیمارستان برازجان را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های مدیران شهرستانی که پس از وقوع زلزله اخیر وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند، اظهار داشت: مدیران در سطح شهرستان تلاش‌های بی‌وقفه‌ای انجام دادند و برخی مشکلات پیش آمده بر اثر تصمیمات نادرست و بی‌تدبیری‌های مدیریت ارشد استان در مدیریت بحران بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از همان ابتدای حادثه، مدیریت و اختیارات باید بر عهده مدیران شهرستانی قرار می‌گرفت ولی مدیران استانی و مدیرانی از سایر شهرستان‌ها با در دست گرفتن امور و عدم آشنایی با شرایط و منطقه، مشکلاتی را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های مدیران استان در پشت درهای بسته موجب از بین رفتن آثار تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران شهرستان شد، گفت: عدم تدبیر مناسب در توزیع چادر و سایر اقلام و همچنین عدم پاسخگویی به مردم از مشکلاتی بود که همچنان مردم از آن گلایه دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: نماینده، به عنوان وکیل مردم باید حرف مردم را بزند و مشکلات آنها را بیان کند؛ اکنون نیز مشکلات زیادی در بین خانواده‌های خسارت دیده وجود دارد که باید آنها را با صراحت بگوییم.

موسوی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در اثر زلزله اخیر خسارت‌هایی به بیمارستان شهید گنجی برازجان وارد شده که بر اثر سهل‌انگاری متولیان و سازندگان آن است و همه آنها باید در مقابل مردم و بیت‌المال پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: از همان روز اول به مسئولان بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و استانداری اخطار دادیم که ساخت فوری بیمارستان، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و از آنها خواستیم اگر مشکلی دارند بیان کنند که گفتند هیچگونه مشکل فنی و تاسیساتی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جانمایی اشتباه، سازه نادرست و تسریع در افتتاح بیمارستان از مشکلات اساسی است، گفت: از دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و نهاد نظارتی مجلس شورای اسلامی خواسته‌ایم که تخلفات را پیگیری کرده و با متخلفان برخورد کند.

انتهای پیام/2452/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول