اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین ماه سال آینده صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قرآنی جنوب فارس در اوز

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنج‌گانه شهرستان‌های جنوب فارس در فروردین ماه سال آینده در این شهر خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی جنوب فارس در اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز، بهرام زمانی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنج‌گانه در سالن اجتماعات این اداره، با اشاره به اینکه قرآن جزو جدا نشدنی از وجود ما مسلمانان است و باید برای ترویج معارف اسلامی بین دانش‌آموزان از خانواده‌ها شروع کنیم اظهار داشت: 650 دانش‌آموز منتخب قرآنی از 13 شهرستان منطقه جنوب فارس در فروردین ماه 93 مهمان شهر اوز می‌شوند تا در مسابقات مرحله پنج‌گانه جنوب فارس شرکت کنند.

وی با تبریک آغاز هفته قرآن کریم به تمام دست‌اندرکاران و مربیان قرآنی مدارس، از فعالیت 14 مدرسه قرآنی در اوز خبر داد و گفت: 10 مدرسه به صورت فوق‌برنامه‌ای و چهار مدرسه به صورت برنامه‌ای در حوزه قرآن کریم و معارف اسلامی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

در ادامه؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی اوز به تشریح برنامه‌های هفته قرآن در این شهر پرداخت.

حسن همیشه‌بهار ادامه داد: تجلیل از دانش‌آموزان منتخب استانی سال تحصیلی گذشته در رشته‌های قرآنی و معارف اسلامی، برگزاری جلسه قرآن کارکنان در نمازخانه اداره، ارسال داستان‌های قرآنی از طریق سیستم پیام اتوماسیون به مدارس، توزیع بسته قرآنی «معلم همراه» بین فرهنگیان، فعال‌سازی ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنج‌گانه جنوب فارس، برگزاری جلسه عصری با قرآن در مسجد اهل بیت(ع)، برگزاری مسابقات قرآنی در نماز جماعت آموزشگاه‌های منطقه و اهدای جوایز بین دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های هفته قرآنی در اوز است.

وی در پایان از خانواده‌ها و مربیان پرورشی مدارس خواست با استفاده از نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های جدید در کسب معارف اسلامی به دانش‌آموزان بکوشند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول