اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

حجاب در جامعه اسلامی یک فرهنگ و نگرش است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب یک فرهنگ و نگرش است و با تبلیغ و ترویج و انجام کارهای فرهنگی می‌توان آن را در جامعه رواج داد.

حجاب در جامعه اسلامی یک فرهنگ و نگرش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در جمع بانوان بوشهری تصریح کرد: مدیران اجرایی باید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند و نمایندگان تنها می‌توانند به گوش آنها برسانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه  مبلمان شهری نامناسب است، افزود: وجود کاستی‌هایی در شهر بوشهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید تلاش کرد که شهری در شأن مردم بوشهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با شهردار و معاونان داشتم آنها را بسیار توانا دیدم و امیدواریم که مردم به زودی تغییرات و بهتر شدن را در بخش مبلمان شهری شاهد باشند.

جمیری با اشاره به منع شنای بانوان در دریا بیان کرد: تا مکانی مناسب برای شنا کردن بانوان آماده نکنیم نمی‌توانیم آنها را در دریا منع کرد و مسئولان باید به راه‌اندازی یک پلاژ در شان بانوان تلاش کنند.

نماینده مردم بوشهر در پاسخ بانوان مبنی به عدم برنامه‌های مختلف در راستای ترویج حجاب اسلامی در جامعه خصوصا شهر بوشهر خاطرنشان کرد: حجاب یک فرهنگ و نگرش است و با تبلیغ و ترویج و انجام کارهای فرهنگی می‌توان آن را در جامعه رواج داد.

در این برنامه زهرا رضایی جانشین ریاست شورای شهر بوشهر گفت: پلاژ بانوان در طول سال راه‌اندازی شده و هیچ ماهی بسته نیست و بانوان برای کارآمدی بیشتر می‌توانند نظریات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول