اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان عنوان کرد

همدان پایلوت ترویج فرهنگ حجاب در مراکز خرید

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: استان همدان پایلوت ترویج فرهنگ حجاب در مراکز خرید شده است.

همدان پایلوت ترویج فرهنگ حجاب در مراکز خرید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش ساماندهی پوشش بانوان شاغل در مراکز خرید سطح شهرستان همدان در مجتمع تجاری سعیدیه برگزار شد.

همایش ساماندهی پوشش بانوان شاغل با همکاری رئیس اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از آذرماه 92 آغاز شده و تاکنون چهار پاساژ شبستان، مهستان، آریان و سعیدیه در این طرح قرار گرفته‌اند.

در این مراسم رئیس اتاق اصناف شهرستان همدان، مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استانداری همدان و رئیس ستاد اقامه نماز به سخنرانی در خصوص اهمیت حجاب در جامعه پرداختند و در پایان نیز به کارکنان شاغل در این مجتمع مقنعه و لوگوی مرکز خرید اهدا شد.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای ساماندهی پوشش بانوان شاغل در مراکز خرید شهرستان همدان در چهار پاساژ شهرستان همدان 300 نفر مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

محمدجواد بیات خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با نگاهی تعاملی و بدون برخورد در زمینه ساماندهی پوشش و ترویج حجاب بانوان شاغل در مراکز خرید فعالیت دارد.

وی در پایان سخنانش از استقبال سایر استان‌ها از طرح ساماندهی پوشش بانوان شاغل در مراکز خرید خبر داد و افزود: استان همدان به عنوان پایلوت به ترویج فرهنگ حجاب در مراکز خرید پرداخته است.

انتهای پیام/89026/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول