اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان:

شرکت شهرک‌های صنعتی از پیچیده‌ترین حوزهای صنعت کشور است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان، شرکت شهرک‌های صنعتی را برخلاف باور عموم، یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های صنعت کشور خواند و گفت: این شرکت از طرفی باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی و از سوی دیگر نیز به عنوان حامی تولیدکنندگان باشد.

شرکت شهرک‌های صنعتی از پیچیده‌ترین حوزهای صنعت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کیوان گردان صبح امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با تمام توان خود در خدمت صنعتگران استان است.

وی افزود: افزایش همکاری‌های خانه صنعت و معدن و شرکت شهرک‌ها می‌تواند در بالا بردن سطح رضایتمندی تولیدکنندگان نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان، شرکت شهرک‌های صنعتی را برخلاف باور عموم یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های صنعت کشور خواند و تاکید کرد: این شرکت از طرفی به عنوان یک بنگاه اقتصادی محسوب می‌شود و باید در مسیر مشخص شده از جانب دولت حرکت کند.

وی ادامه داد: این شرکت از طرفی نیز باید وظیفه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران را داشته باشد.

گردان با اشاره به وظیفه حمایت از تولیدکنندگان اظهار داشت: با توجه به این مسئولیت خطیر سعی داریم تا با رویکردی مناسب این 2 هدف را همسو با یکدیگر پیش ببریم.

وی اعتبارات تخصیص‌یافته در هشت ماه سال‌جاری را با توجه به حجم پروژه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار ناچیز خواند و افزود: با نگاه ویژه استاندار به حوزه صنعت به‌ویژه صنایع کوچک امیدواریم بیش از پیش در این عرصه به تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی خدمات موثر ارائه کرده و کاستی‌های گذشته و  موجود را جبران کنیم.

رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در خصوص وضعیت شهرک‌های صنعتی استان گفت: مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی بیشتر آسفالت معابر، روشنایی خیابان‌ها و دفن بهداشتی زباله است.

محمدرضا فلاح خاطرنشان کرد: امید است با پیگیری مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تخصیص اعتبارات مناسب این موارد هر چه سریع‌تر برطرف شوند.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول