اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

اسناد تفکیکی شهرک صنعتی لالجین صادر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه درخواست تولیدکنندگان شهرک صنعتی لالجین در راستای صدور سند تفکیکی گفت: این اسناد تا پایان سال صادر و در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

اسناد تفکیکی شهرک صنعتی لالجین صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کیوان گردان صبح امروز در جلسه رسیدگی به امور شهرک صنعتی لالجین با حضور مدیرعامل، معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی و اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لالجین اظهار کرد: شهرک صنعتی لالجین با 165 واحد فعال یکی از شهرک‌های صنعتی تأثیرگذار در حوزه صنایع دستی و صادرات کشور است.

وی با اشاره به نگاه ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان به این شهرک و تولیدکنندگان مستقر در آن افزود: تولیدکننده زمانی موفق و پویا خواهد شد که امکانات و زیرساخت‌های لازم را در اختیار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اضافه کرد: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا تمام نیازهای مورد نظر تولیدکنندگان را تا سرحد امکان فراهم ساخته و صنعتگران، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص شهرک صنعتی لالجین با خاطری آسوده‌تر به امر تولید بپردازند.

وی با اشاره به برخی درخواست‌های تولیدکنندگان در شهرک صنعتی لالجین افزود: یکی از این درخواست‌ها، صدور سند تفکیکی برای دریافت تسهیلات بانکی است.

گردان ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده امید است تا پایان سال جاری اسناد تفکیکی صادر و در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی ابراز داشت: از دیگر موارد نیز می‌توان به تعویض تابلوی ورودی شهرک اشاره کرد که این مهم نیز در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک در مکان مناسب نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در خصوص دفع ضایعات شهرک صنعتی لالجین اظهار کرد: جلسات متعددی با شهرداری لالجین برگزار و مقرر شد با برگزاری جلسه‌ای مشترک بین اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لالجین و شهردار این شهر توافقات نهایی در این خصوص انجام شود.

وی علت تعطیلی پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرک صنعتی لالجین را فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی عنوان کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود، به تعهدات خود مبنی بر انجام این پروژه‌ها پایبند هستیم.

در پایان جلسه، احکام اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لالجین توسط مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان رئیس مجمع شرکت خدماتی تقدیم شد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول