اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان‌:

فرزندان خمینی کبیر اجازه تکرار توافق‌نامه سعدآباد را نمی‌دهند‌

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به سخنان مراسم روز دانشجویی این دانشگاه واکنش نشان داد.

فرزندان خمینی کبیر اجازه تکرار توافق‌نامه سعدآباد را نمی‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در بیانیه اعتراض‌آمیز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده، آمده است:

«یا ایهاالذین امنوا اتقوالله و قولوا قولا سدیداً» (احزاب/70)

ملت عزیز ایران سرلوحه ولایت‌مداری و پیرو اسلام ناب محمدی‌اند و دانشجویان به عنوان مجاهدان و حماسه‌سازان این مرز و بوم قلب تپنده همین امت‌اند و شاگردان مکتب عاشورا و همین تعلق خاطر بر حقانیت امام حسین (ع) باعث ایجاد روحیه‌ای استکبارستیز و استبدادستیز بوده و هست.

16 آذر نمونه‌ای است از هزاران حماسه. روزی که جوانان دانشجو مردانه در مقابل زور و زر و تزویر شیطان بزرگ «آمریکا» و دیکتاتوری حاکم ایستادند و جان خود را فدا نمودند.

16 آذر 32 نقطه عطفی در تاریخ پرفراز ایران پهناور است، اما افسوس و صد افسوس... روزی که ارمغان تبعیت از بزرگ‌مرد تاریخ بشریت، سیدالشهداست، روزی که نماد آزادمردی و حریت است، روزی که نشان‌دهنده ایثار و گذشت است، روزی متعلق به دانشجویان، تبدیل می‌شود به مظلومیت این قشر فرهیخته؛ استحاله می‌شود.

تحمیل نظرات و سخنان ساده‌لوحانه و بدون تدبیر عده‌ای خاص که انگار مکلف‌اند به بیان آن، آن هم از زبان اشخاصی که شخصیت خود را مدیون انقلاب اسلامی‌اند و همه آبرویشان نشات گرفته از همین تحول عظیم در قرن معاصر است.

افرادی که با لفاظی و لفافه‌گویی، هم بر میخ می‌کوبند و هم بر نعل می‌زنند تا از این خوش خدمتی‌ها پوزخندی ببینند و جیره‌ای دریافت کنند.

افتخارشان می‌شود عضویت در شبکه اجتماعی Face Book و آمال و آرزویشان ارتباط با کارتل‌ها و کمپانی‌های صهیونیستی و ثمره‌اش ذلت و خفت و...  غافلند از قشری که به خاطر برنتابیدن زندگی ذلت بار چنین روزی به نامشان مزین شده است؛ غافلند از قلوب تپنده انقلاب که در خط مقدم دفاع از دستاوردها در تمامی زمینه‌ها هستند.

و باید به سخنران ویژه مراسم 16 آذر دانشگاه گوشزد کرد: آیا با وجود امام راحل (ره) در سده اخیر این کلام، احمقانه نیست که "نلسون ماندلا" به عنوان بزرگترین رهبر آزادی‌خواه معرفی شود، احمقانه نیست که سران فتنه، آن به اصطلاح اصلاح‌طلبانی که فقط آبروی اصلاح‌طلبی را برده‌اند و مصداق آیه «و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون(بقره/11)» هستند، بدین شکل بعد از آن آشوبی که آفریدند و خباثتی که در حق ملت اعمال کردند و خیانت و جفایی که به نظام نمودند؛ تطهیر شوند؟!

این بزرگواری و ملاطفت نظام و رهبری بوده که تاکنون در تنبیه این ملعونین دست به اقدام خاصی نزده است. مرگ و ننگ بر خود فروختگانی که فتنه 78 و 88 را رقم زدند. مرگ و ننگ بر ایادی غرب و شرق که هنوز به حقیقت و عظمت ملت جلیل‌القدر پی نبرده‌اند، ملتی که با حماسه 9 دی دهان زالوصفتان را خورد کردند و کشور را بیمه کردند. باید گوشزد کرد احمقانه نیست که آلت دست شیطان، یگانه بانوی ایران معرفی شود و او را عنصر انقلاب دانست؛ کما اینکه انقلابی بودن شرط نیست انقلابی ماندن شرط است.

سخنران مغرض مراسم روز دانشجوی دانشگاه زنجان بداند؛ نظر مقام معظم رهبری درباره دانشجو و دانشگاه این است "جوان به ویژه جوان دانشجو موتور محرک تحولات سیاسی اجتماعی است اما این مسئله با تبدیل دانشگاه به محل جولان جریان‌های سیاسی کاملاً متفاوت است". پس شما را چه شده که دوباره مانند سال‌های 78 و 88 با  بی‌تدبیری می‌خواهید دانشگاه را خانه احزاب و محلی برای پیشبرد اهداف خود کنید و از هدف اصلی آن که رساندن کشور به قله‌های پیشرفت علمی است باز دارید؟!

مهمان ویژه و تحمیلی بداند؛ در بحث هسته‌ای، حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌ایم که توافق‌نامه خفت‌بار سعدآباد در سال 82 که منجر به تعلیق غنی‌سازی و پلمپ شدن مراکز هسته‌ای شد را به فراموشی بسپاریم.

طعم تلخ "محور شرارت" خوانده شدن به واسطه اعتماد امثال شما اصلاح‌طلبان به ظاهر دنبال اصلاحات را به آمریکا در آن سال‌ها چشیده و فراموش نخواهیم کرد.

سخنران ویژه این مراسم بداند؛ برای ما جای سوال است که عدم اجازه نصب تجهیزات در اراک و عدم تزریق گاز به سانتریفیوژها تکرار دوباره تاریخ نیست و معنایی جز تعلیق دارد؟! آیا برای تعطیلی فردو و عدم اجازه غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم که با زحمات شبانه‌روزی افرادی چون شهید شهریاری‌ها به نتیجه رسیده بود این چنین ذوق‌زده هستید و خوشحالی می‌کنید؟! پیروزی بزرگی که از آن یاد می‌کنید همان حقی است که از ما گرفتند و حقی دیگر را که پس دادند؟! دور باطلی که تمامی نخواهد داشت.

مهمان ویژه و سخنران این برنامه بداند؛ تاریخی که در بحث هسته‌ای امثال شماها برای ما نگاشته‌اید به ما آموخته است اعتماد به غرب یعنی از دست دادن هر آن چه برای ملتی عزیز است و بدانید که ما فرزندان "هیهات منا الذله" و خمینی کبیر هستیم و اجازه نمی‌دهیم دوباره توافق‌نامه ننگین سعدآباد را برایمان تکرار کنید. و باید به وی گوشزد کنیم؛ در حقیقت دستاوردهای علمی و فناوری کشور عزیزمان چه در بحث هسته‌ای و چه در مباحث دیگر نتیجه پایمردی و مقاومت مردمی است که سال‌ها با تحمیل دشمنی‌های فراوان غرب، آمریکا و مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی، ایستادگی را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و اگر این نبود قطعاً هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ضمن گرامیداشت روز دانشجو، صیانت از خون شهدا را همواره تکلیف خود می‌داند و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهد کرد و نه یک قدم، نه یک وجب بلکه یک بند انگشت هم از اصول انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان

انتهای پیام/2308/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول