اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری همایش بزرگ "بصیرت سیاسی فرهنگیان" در سعدآباد

همایش بزرگ "بصیرت سیاسی فرهنگیان" در سعدآباد برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ "بصیرت سیاسی فرهنگیان" در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، صبح امروز همایش بزرگ "بصیرت سیاسی فرهنگیان سعدآباد" با حضور مسئولان استان و شهرستان و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در هنرستان کشاورزی سعدآباد برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد در این آیین اظهار داشت: بسیج به‌عنوان شجره طیبه انقلاب آثار و برکات ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف ارائه کرده که بر کسی پوشیده نیست.

جعفر امیری‌زاده بسیج را واژه‌ای مقدس برشمرد و افزود: بسیجی به کسی اطلاق می‌شود که دارای باورهای دینی عمیقی باشد و در همه عرصه‌ها با اعتقادات دینی حضور پیدا کند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب به‌کار بسته‌اند، لذا آنچه که برای ما مهم است این که تفکر ارزشمند بسیجی را زنده نگه داریم.

این مسئول یادآور شد: دانش‌آموزان بسیجی به عنوان پرچمداران و خط‌شکنان میادین فرهنگی باید در هر شرایط آماده دفاع از ارزش‌های ملت سرافراز ایران اسلامی باشند.

غلامرضا استوار از هادیان سیاسی استان نیز به تشریح «جلوه‌های اخلاقی در نهضت حسینی» پرداخت.

وی با اشاره به اینکه نهضت اباعبدالله‌(ع) از جنبه‌های مختلف قابل بررسی و ستایش است گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) منبعث از نهضت خونین عاشوراست و پایداری و مقاومت امام امت و امت امام خمینی(ره)، از قیام و پایداری امام حسین(ع) و یارانش در برابر ظلم و ستم سرچشمه می‌گیرد.

استوار همچنین به مقایسه قیام عاشورا و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) پرداخت و در ارتباط با احیای روحیه تکلیف‌گرایی، منطق فداکاری در قیام عاشورا و انقلاب اسلامی، پرورش روحیه شهادت‌طلبی و بررسی وجود روح حماسی در بین یاران امام حسین(ع) و همچنین در دوران انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) نکاتی را بیان کرد.

وی همچنین در ارتباط با بسیج بیان کرد: گسترش و ترویج تفکر بسیجی در زمینه‌های مختلف باعث پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول