اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

رفع آسیب‌های اجتماعی در گرو اقدامات فرهنگی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را نیازمند یک حرکت جدی در زمینه اقدامات فرهنگی ذکر کرد.

رفع آسیب‌های اجتماعی در گرو اقدامات فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز حقوقدانان در سالن اجتماعات دادگستری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بسیج نیروی مخلص و مردمی است که در قشرهای مختلف از جمله کارمندان، دانش‌آموزان، دانشجویان، وکلا، حقوقدانان و غیره وجود دارد.

وی به فرمایشات امسال مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: معظم‌له در جمع بسیجیان فرمودند که هر کسی به ارزش‌های نظام اسلامی پایبند باشد و قدردان و شاکر ازخودگذشتگی بسیجیان باشد از دیدگاه ما بسیجی است.

وی عنوان کرد: در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها بسیجیان حضوری پرشور و دشمن‌شکن داشتند و انتظار می‌رود در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز همچون سایر عرصه‌ها پیش‌قدم شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بر حرکت در راستای فرامین مقام معظم رهبری به ویژه در ارتباط با رفتارها و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: یکی از آفت‌ها و تهدیدهای اجتماعی ما پایین بودن آستانه صبر و تحمل مردم جامعه ماست.

حسن‌زاده عنوان کرد: حل و فصل تمامی معضلات و رفتارهای اجتماعی نیازمند حرکت فرهنگی است و تحقق این مهم تلاش دست‌اندرکاران امور فرهنگی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: انجام کارها و اقدامات فرهنگی و کسب نتایج ارزشمند و مورد دلخواه از آن زمان‌بر است لذا قدم‌ گذاشتن و حرکت در این مسیر نیازمند صبر و طاقت فراوان و همچنین برنامه‌ریزی اصولی است.

وی خاطرنشان کرد: وجود این تعداد زندانی در زندان‌های کشور زیبنده و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: در رابطه با تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی در کشور باید عنایت و توجه خاصی صورت گیرد تا تداوم و استمرار پیدا نکنند.

حسن‌زاده اعتیاد را یکی از معضلات اساسی در جامعه خواند و تصریح کرد: علاوه بر وجود معتادهای کنونی تعداد افرادی هم که اکنون به صورت تفننی موادمخدر را مصرف می‌کنند در جامعه ما کم نیستند و این افراد نیز بعد از چند سال به آمار تعداد معتادین افزوده می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی از عوامل ایجاد و افزایش بسیاری از معضلات اجتماعی نشات گرفته از افراد درگیر اعتیاد است.

حسن‌زاده اظهار داشت: با کاهش آمار تعداد معتادین بدون شک شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در جامعه هم خواهیم بود لذا در این زمینه باید مسئولان ذیربط و مردم با تلاش و همکاری اقدامات موثری را به انجام رسانند.

انتهای پیام/79003/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول