اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صرامی در گفت‌وگو با فارس:

تحریم‌ها مهم‌ترین عاملی که ایران را پای میز مذاکره می‌کشاند نیست

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مذاکرات جنگ دیپلماتی بیش نیست، گفت: مهم‌ترین عاملی که ایران را پای میز مذاکره می‌کشاند تحریم‌ها نیست.

تحریم‌ها مهم‌ترین عاملی که ایران را پای میز مذاکره می‌کشاند نیست

محسن صرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اگر به سوابق فکری جمهوری اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون نگاه کنیم امام خمینی (ره) انقلاب را با فریاد بر سر آمریکا و اسرائیل آغاز کردند، اظهار داشت: شعارهای معنوی و انقلابی را امام(ره) سر دادند که تمام سمت و سوی آن استکبارستیزی بود.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌بینیم که پیام‌ها و نگاه‌ها معظم له نشات گرفته از تحقیق و اطلاعاتی هست که خواه و ناخواه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مقام معظم رهبری در زمان امام خمینی (ره) رسیده بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) می‌فرمودند «رابطه ما با استکبار مثل گرگ و میش است»، بیان کرد: در تفکرات والای مقام معظم رهبری داریم که دیوار بی‌اعتمادی ایران به استکبار دیواری بسیار بلند است.

این مسئول با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره جهت رسیدن به تفاهم نشست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که در هیچ جای نقشه جغرافیای جهان وجود ندارد در بخشی از مذاکرات قد علم کرده و در وسط میدان به قدرت‌نمایی پرداخت.

صرامی با اشاره به پشت پرده‌های آمریکا خاطرنشان کرد: تمام تلاش استکبار این است که برگ برنده دیپلماسی ایران را به نفع خودش باز گرداند.

وی با بیان اینکه این مذاکرات جنگ دیپلماتی بیش نیست، اضافه کرد: مهم‌ترین عاملی که ایران را پای میز مذاکره می‌کشاند تحریم‌ها نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صبر پیشه کنیم، هوشیاری خودمان را حفظ و پشت سر مقام معظم رهبری و مواضع ایشان قرار بگیریم، متذکر شد: دیپلماسی و سیاست کلان کشور نشستن پای میز مذاکره است و مجلس نیز مطابق افکار مقام معظم رهبری با ذره‌بین، دیپلماسی ارتباطی و مذاکره‌ای و تفاهم را با دولت یازدهم رصد می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه باید ما در تاریخ جوابی برای آیندگان داشته باشیم، ادامه داد: ما باید بر اساس حکمت، عزت و مصلحت همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند از چارچوب دیپلماسی خارج نشویم.

انتهای پیام/63023/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول