اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

استعفای برخی نمایندگان مجلس ‌‌‌عوام‌فریبی بود/ تغییر 180 درجه‌ای بودجه در مجلس‌

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اردبیل برای بودجه استعفا نمی‌دهند و ما می‌توانیم با اقدامات مناسب بودجه را 180 درجه چرخش دهیم.

استعفای برخی نمایندگان مجلس ‌‌‌عوام‌فریبی بود/ تغییر 180 درجه‌ای بودجه در مجلس‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی عصر امروز در نشست با اهالی مردم شهرستان مشگین‌شهر با هدف ارائه پیشنهادات و انتقادات اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت کشور خوب بوده و بعد از 24 خرداد نیز توأم با شور و نشاط و انگیزه مضاعف مسئولان، و امیدواری مردم در حال سپری شدن است.

وی تصریح کرد: فضای امیدبخشی در کشورمان ایجاد شده که این فضا به نفع مردم بزرگوار ایران است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در چند سال اخیر این نخستین باری بود که بودجه سر موعد مقرر تحویل مجلس شد که این امر نشانگر این است که این دولت، دولتی قانونمند است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: زمانی که بودجه تحویل مجلس داده شد برخی نمایندگان استان خوزستان و گیلان استعفای خود را تحویل هیئت رئیسه دادند که همزمان با این اتفاق در جمع نمایندگان استان اردبیل نیز این بحث مطرح شد که ما نیز استعفا دهیم اما با توجه به اینکه در بین شش نماینده استان تنها فردی بودم که سابقه‌ حضور در مجلس هشتم را داشتم به نمایندگان استان توصیه کردم زمانی که اختیار در دست ما است و ما می‌توانیم به راحتی بودجه را 180 درجه چرخش بدهیم و خواسته نمایندگان مردم را به نفع ملت اعمال کنیم، چرا باید استعفا دهیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کلیات بودجه در دست مجلس است و می‌توان در صورت باب میل نبودن آن را تصویب نکرد، گفت: متاسفانه اخیراً برخی سایت‌های استانی مطرح می‌کنند که نمایندگان استان غافل از بودجه هستند در حالی که این‌گونه نیست و تجربه ما بیشتر از همه است و ما قبل از همه پولمان را برای مردم تحویل می‌گیریم و در زمان مقرر هم شاهد هستیم که این پول‌ها صرف شهرهای نمایندگان می‌شود.

اسدی در ادامه افزود: زمانی که همه امور‌ بودجه دست نمایندگان مجلس است نیازی به عوام‌‌فریبی، استعفا و جوسازی نیست.

‌انتهای پیام/62009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول