اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز:

مهارت‌آموزی و توسعه رشته‌ها مهمترین رسالت دانشگاه علمی کاربردی است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: مهارت‌آموزی و توسعه رشته‌ها مهمترین رسالت دانشگاه علمی کاربردی است.

مهارت‌آموزی و توسعه رشته‌ها مهمترین رسالت دانشگاه علمی کاربردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید محمدباقر حسینی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در مسیر اشتغالزایی بیشتر گام برداریم باید در تقویت رشته‌های این دانشگاه تلاش بیشتری را از خود نشان دهیم.

وی ادامه داد: البته تاکنون این دانشگاه در مسیر کارآفرینی و توسعه اشتغال، گام‌های بسیار مثبتی را برداشته و توانسته توان خود را در این‌باره به نمایش بگذارد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف این دانشگاه ارتقای سطح ارتباط صنعت و دانشگاه است، افزود: هرچه بیشتر بتوانیم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را ارتقا دهیم می‌توانیم در توسعه اشتغالزایی گامهای موثرتری را برداریم.

حسینی در ادامه سخنان خود به موفقیت‌های حاصل‌شده توسط این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: همواره سعی شده است که ارتقای سطح دانش و تکنولوژی‌ را در حوزه‌های مختلف تحصیلی مهمترین اولویت خود قرار دهیم که همین امر سبب دستیابی به اهداف علمی و موفقیت این دانشگاه شده است.

وی در ادامه سخنان خود به برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که در قالب 37 غرفه برپا شده، دانشگاه‌های مختلف استان البرز دستاوردهای خود را در چهار گروه به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گروه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و عمومی را از چهار رشته‌ای عنوان کرد که دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض‌دید قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در هفته پژوهش بیش از 60 اثر علمی به دبیرخانه دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز ارسال شد، افزود: از مجموع آنها 24 مورد پذیرفته و در روز آخر نمایشگاه سه اثر برتر معرفی خواهند شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در تالار شهیدان نژادفلاح در معرض‌دید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول