اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری استان قم مطرح کرد

تربیت دانشجویانی متعهد در مرکز علمی کاربردی دادگستری

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری استان قم گفت: در این مرکز رشته‌های تخصصی حقوقی به دانشجویان ارائه شده و دانشجویانی کار آزموده و متعهد زیر نظر اساتید مجرب تربیت می‌شوند.

تربیت دانشجویانی متعهد در مرکز علمی کاربردی دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داود طیبی در همایشی که صبح امروز برای تجلیل از دانشجویان نمونه مرکز علمی کابردی دادگستری استان قم با حضور برخی از مسئولان برگزار شد با اشاره به سنگ بنای این دانشگاه گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری سال 1387 به همت برخی از مسئولان دادگستری کل استان قم تاسیس شد.

وی تصریح کرد: در طول این چند سال، مرکز آموزش علمی کابردی دادگستری استان قم به دلیل نداشتن فضایی اختصاصی، کلاس‌های درس خود را در نقاط گوناگون شهر برگزار می‌کرد و اکنون حدود سه سال است در خیابان ایستگاه، استقرار یافته ولی به دلیل کمبود فضا و نداشتن پارکینگ در تلاش هستیم این دانشگاه را به مکان دیگری انتقال دهیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کابردی دادگستری استان قم با تبیین رشته‌هایی که از ابتدا در این مرکز ارائه شده است، اظهار داشت: رشته‌های مترجمی اسناد و مدارک، حسابداری، شورای حل اختلاف، حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی و نگارش حقوقی به دانشجویان ارائه شد و صدها دانشجو در این رشته‌ها تربیت شده و به جامعه تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه به طرف تخصص و مهارت پیش می‌رود این مرکز نیز نسبت به ارائه رشته‌های ضروری، تخصصی و کاربردی‌تر در علوم قضایی گام برداشت و در این راستا رشته‌های غیرضروری حذف و رشته‌های کابردی جایگزین شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قم ادامه داد: در حال حاضر این مرکز نسبت به آموزش در رشته‌های تخصصی حقوق قضایی گرایش علوم ثبت، نگارش حقوقی، خدمات قضایی و ارشاد در امور کیفری اهتمام دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر افتخار همکاری با مجرب‌ترین و بهترین اساتید را داریم که در این راستا می‌توان به ناصر عتباتی معاون دادستان، محمود صلبی رئیس سازمان بازرسی و تنی چند از وکلای مجرب اشاره کرد.

طیبی خاطرنشان کرد: در این مرکز دانشجویانی کار آزموده و متعهد در رشته‌های قضایی زیر نظر اساتید مجرب تربیت می‌شوند.

انتهای پیام/78005/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول