اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد

بی‌تدبیری مسئولان در توزیع چادر در مناطق زلزله‌زده دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بی‌تدبیری مسئولان در توزیع چادر در مناطق زلزله‌زده دشتستان انتقاد کرد.

بی‌تدبیری مسئولان در توزیع چادر در مناطق زلزله‌زده دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و کارکنان هلال احمر دشتستان اظهار داشت: مردم شهرستان دشتستان شایسته بهترین خدمات هستند و باید باکیفیت‌ترین خدمات را به این مردم ارائه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن خداقوت به کارکنان و مسئولان هلال احمر خاطرنشان کرد: از نخستین ساعات وقوع زلزله در جریان امور قرار داشتیم و با مسئولان استانی و کشوری رایزنی‌های لازم را برای امدادرسانی و جبران خسارت مردم انجام دادیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: از همان روز اول با حضور در محلات شهر و مناطق روستایی با مردم و مسئولان گفت‌وگو داشتیم و راهکارهای لازم برای ارائه خدمات به‌صورت هرچه بهتر و سریع‌تر را ارائه کردیم.

این مسئول اضافه کرد: کارشناسان استانی باید در منطقه زلزله‌زده مستقر شوند و به‌طور آنی از منازلی که در ایام جاری مورد درخواست مراجیعن هستند بازدید کرده تا تاخیری در ارائه امداد و تحویل اقلام به مردم به وجود نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از وقوع زلزله، برخلاف سیلاب سال گذشته شاهد عزم و تلاش‌های خوبی از سوی مسئولین بودیم ولی بازهم کم‌کاری و بی‌تدبیری‌هایی به ویژه در توزیع چادر و سایر امکانات صورت گرفت.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مسئولان شهرستان و استان نباید خیلی زود شرایط را عادی اعلام می‌کردند افزود: یکی از مشکلات، عادی نشان دادن شرایط به مرکز کشور و اعلام زود هنگام پایان عملیات امدادرسانی علیرغم وجود مشکلات فراوان بود که موجب برگشت توجهات از منطقه شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با وحدت و اتحاد مسئولان و تلاش جدی برای رفع مشکلات مردم شاهد برطرف شدن دغدغه‌های هموطنان و پرداخت خسارت به آنها باشیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول