اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد کوهبنان:

100 هنرمند عضو انجمن نمایش کوهبنان هستند‌

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: بیش از 100 نفر از هنرمندان و بازیگران تئاتر عضو انجمن نمایش شهرستان کوهبنان هستند.

100 هنرمند عضو انجمن نمایش کوهبنان هستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، علی احمدی پیش از ظهر امروز در همایش هنرمندان‌، نویسندگان‌، شاعران و خبرنگاران کوهبنان با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان کوهبنان از استعداد ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند که باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها استعدادهای بالقوه آنان شکوفا شود. 

وی بیان داشت‌: یکی از این راه‌ها، راه‌اندازی و فعال کردن انجمن‌های مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این راستا انجمن نمایش به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 100 نفر از هنرمندان و بازیگران تئاتر عضو فعال این گروه هستند و در سه بخش طنز‌، کودک و مراسم‌های مذهبی و ملی فعالیت دارند‌.

احمدی از فعالیت انجمن‌های موسیقی‌، نویسندگان‌، تعزیه‌خوانی‌، شعر و ادب کوهبنان خبر داد و افزود: در این راستا شاعران سه‌شنبه هر هفته در محل تالار اجتماعات اداره ارشاد شهرستان جلسه شعر‌خوانی دارند تا با قرائت اشعار خود از نقد و نظر اساتید این رشته بهره‌مند شوند‌. ‌

وی تصریح کرد: به لطف خداوند و با توجه به استعداد نهفته در وجود علاقمندان به شعر و شاعری جوانان شهرستان در عرصه‌های مختلف به ویژه در جشنواره شعر رضوی حائز رتبه برتر شده‌اند و در حال حاضر بیش از 50 نفر شاعر جوان‌، نوجوان و پیشکسوت در این عرصه فعالیت دارند‌. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان خاطر نشان کرد‌: انجمن تعزیه نیز یکی از فعال‌ترین انجمن‌های کوهبنان است که در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به اجرای برنامه می‌کند و توانسته علاقمندان زیادی را به خود جذب کند.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول