اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار برازجان خبر داد

برپایی نمایشگاه موتورسیکلت‌های تصادفی در برازجان

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار برازجان از راه‌اندازی نمایشگاه موتورسیکلت‌های تصادفی در برازجان خبر داد.

برپایی نمایشگاه موتورسیکلت‌های تصادفی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول استادزاده پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرداری برازجان با فرمانده انتظامی دشتستان اظهار داشت: برازجان دارای ویژگی‌های خاصی است و برای زیباسازی این شهر برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: تعامل با نیروی انتظامی در دستور کار مدیریت شهری برازجان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار برازجان از راه‌اندازی نمایشگاه موتورسیکلت‌های تصادفی در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای همکاری با نیروی انتظامی و به منظور ارتقای سطح فرهنگ عمومی، نمایشگاهی از موتورسیکلت‌های تصادفی در برازجان با هدف ایجاد تغییر رویه در رفتار اجتماعی موتورسواران برپا می‌شود.

شهردار برازجان نیز تصریح کرد: نیروی انتظامی با پوشیدن لباس شهادت همواره در راه رفاه و امنیت جامعه کوشیده است.

ماشاالله احمدی ضمن تاکید بر تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی در ساماندهی بازار روز و حل معضلات سد معبر سطح شهر و ... اظهار داشت: شهروندان هر جامعه در نخستین گام خواستار امنیت و ثبات از مسئولان امر هستند و خواسته‌ها و نیازهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خود را در اولویت‌های بعدی قرار می‌دهند چراکه اگر امنیت وجود نداشته باشد زمینه و شرایط برای نیل به دیگر خواسته‌های آن‌ها فراهم نخواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز برازجان در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این شهر هستیم.

فرمانده انتظامی دشتستان و تعدادی از مدیران شهرداری نیز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تعامل نیروی انتظامی و شهرداری پرداختند.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول