اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز بارش برف سنگین تاکنون انجام شد

انجام 30 عملیات امداد و نجات در ماکو

فرماندار ماکو گفت: از آغاز بارش برف سنگین تاکنون 30 مورد عملیات امداد و نجات در جاده‌های ماکو اجرا شده است.

انجام 30 عملیات امداد و نجات در ماکو

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بارش برف که در طی چندین سال گذشته کم‌نظیر بوده موجب خوشحالی کشاورزان و روستاییان شده است.

وی ابراز داشت: با تلاش و زحمت شبانه‌روزی پرسنل اداره راه و شهرسازی ماکو که از نخستین ساعات بارندگی برف در سطح جاده‌های اصلی و فرعی حضور داشتند، تردد وسایل نقلیه به راحتی انجام می‌شود.

احمدیان ادامه داد: تردد در برخی محورهای فرعی و راه‌های روستایی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده که امید است تا امروز کلیه محورهای فرعی و راه‌های روستایی بازگشایی شود.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از 150 تن نمک طی چندین عملیات در سطح شهر ماکو پاشیده شده و از کلیه همشهریان درخواست می‌شود ضمن همکاری با مامورین شهرداری از ریختن برف در داخل کوچه‌ها و معابر خودداری کرده و موجب انسداد کوچه‌ها نشوند. 

احمدیان خاطرنشان کرد: طرح زمستانی امداد و نجات هلال احمر از 20 آذر همزمان با سراسر کشور در شهرستان ماکو نیز اجرا شده و با استقرار اکیپ امداد و نجات در سطح جاده‌ها تاکنون بیش از 30 مورد عملیات امداد و نجات اجرا شده است.

فرماندار ماکو ادامه داد: سه مورد آن مربوط به خروج اتومبیل از جاده و بقیه در ارتباط با عدم توانایی افراد نسبت به بستن زنجیر چرخ بوده است.

انتهای پیام/61005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول