اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

کاله با شناسایی نقاط ضعف حریف پیروز شد

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: شناسایی نقاط ضعف حریف باعث پیروزی‌ مقابل البرز شد.

کاله با شناسایی نقاط ضعف حریف پیروز شد

علی سارنگ پس از پیروزی 70 بر 60 امتیازی تیم بسکتبال کاله مازندران مقابل کوشای البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی سخت و نزدیکی را مقابل نماینده البرز در خانه داشتیم.

وی با اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: دو تیم با توجه به فاصله کم امتیازی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی داشتند که کاله توانست در این دیدار به امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

سارنگ با اعلام اینکه در آنالیزمان شناخت خوبی از بازیکنان البرز داشتیم،ابراز داشت: تیم مقابل نیز از بازیکنان جوان،با انگیزه و دارای تجربه کافی بهره‌مند بود و از کادر فنی با دانشی سود می‌برد.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با بیان اینکه در نیمه نخست بازی با تقویت خط دفاع و تغییر سیستم سعی داشتیم تا کمتر به حریف امتیاز بدهیم،گفت: با اجرا کردن اندیشه‌های‌مان توسط بازیکنان در زمین به این مهم دست پیدا کردیم البته در این نیمه در مقاطعی از حریف عقب ماندیم که توانستیم این مشکل را نیز جبران کنیم.

سارنگ در مورد نیمه دوم دیدار مقابل کوشا اذعان داشت: در نیمه دوم هم با تقویت خط حمله در کنار دفاع مطلوب توانستیم نتیجه دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با ابراز اینکه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک بسکتبال توانستند در روند برگزاری لیگ از سهمیه آزاد جذب بازیکن خود بیشترین استفاده را کنند،گفت: این امر باعث تقویت تیم‌ها در ادامه لیگ دسته یک شده است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول