اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

برگزاری نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در اقتصاد گیلان

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از برگزاری نشست تخصصی نقش این منطقه در اقتصاد گیلان خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در اقتصاد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور پیش از ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست تخصصی با هدف معرفی ظرفیت‌ها، مزایا و معافیت‌های قانونی و بررسی جایگاه منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی استان به عنوان مهم‌ترین کانون توسعه اقتصادی گیلان برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این منطقه، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در نشست مذکور حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگان در نشست مذکور به بیان مسائل و دغدغه‌های حوزه فعالیت خود می‌پردازند.

مسرور ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط نیز ضمن آشنایی بیش از پیش با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی، پاسخگوی سئوالات مطروحه می‌شوند تا زمینه لازم برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای برطرف شدن مشکلات فراهم آید.

وی نقش برگزاری چنین نشست‌هایی را در بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادهای فعالان اقتصادی منطقه در تدوین راهبرد و برنامه‌های اقتصادی آینده سازمان تاثیرگذار دانست.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی متذکر شد: توسعه اقتصادی، افزایش تولیدات، صادرات و اشتغالزایی در گرو توانمندی و حضور موثر بخش‌خصوصی در روند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

وی افزود: این امر نیز زمانی محقق می‌شود که مشکلات پیش روی فعالیت آنها در منطقه آزاد برطرف و زمینه برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول