اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل شود

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مثل استان‌های دیگر که به وضعیت بودجه اعتراض داشتند، به سراغ استعفا نرفتیم بلکه به دنبال این هستیم که مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل شود.

مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید هادی حسینی صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران در محل این شرکت در ساری، اظهار داشت: سهام عدالت باید برای مردم سود داشته باشد.

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان سرمایه‌گذاری در سهام عدالت باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در سهام عدالت باید به اندازه‌ای زیاد باشد که هزینه‌های جاری از محل سرمایه‌گذاری تامین شود،تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری ضروری است.

حسینی با اشاره به اینکه نگاه‌ها به سهام عدالت، نیازمند پالایش است، ادامه داد:‌ سهام عدالت به مناطق محروم و فقیرنشین توجه کند.

این مسئول با بیان اینکه شرکایی از جنس شرکت کاله را شناسایی کرده و به کمک آنها بروید،گفت: سهام عدالت می‌تواند شرکت‌ها و واحدهای صنعتی نیمه‌جان را شناسایی کند و با اندک سرمایه‌گذاری،جان تازه‌ای به این واحدها بدهد.

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهام عدالت در روستاهای نمونه گردشگری برای سرمایه‌گذاری ورود پیدا کند،گفت: به نکاتی که در عدالت اجتماعی لازم داریم توجه کنید.

وی با بیان اینکه از طرف مجمع نمایندگان مازندران قول می‌دهم از هیچ کمکی برای شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت دریغ نکنیم،اظهار داشت:‌ اگر مشکل و منع قانونی دارید با ما در میان بگذارید تا پیگیری کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه مازندران استان فقیری است، درباره وضعیت بودجه، افزود: مثل استان‌های دیگر که به وضعیت بودجه اعتراض داشتند،ما به سراغ استعفا نرفتیم بلکه به دنبال این هستیم که مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل شود و این طرح با 12 امضای نمایندگان مازندران به نهاد ریاست‌جمهوری رفت.

انتهای پیام/86007/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول