اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی فارسان خبر داد

اجرای 40 طرح اشتغالزایی در فارسان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان از اجرای بیش از 40 طرح اشتغالزا در زمینه‌های مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 40 طرح اشتغالزایی در فارسان

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 34 مورد طرح کارانگیزی با اعتباری بیش از 680 میلیون ریال در این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: اجرای بیش از 40 طرح اشتغالزا در زمینه‌های مشاغل خانگی، قالی‌بافی، صنعتی، خدماتی، خیاطی، دامپروری و باغداری از دیگر طرح‌های اشتغالزایی این شهرستان به شمار می‌رود.

فتحی خاطرنشان کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از یک میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان همچنین از پرداخت 197 فقره تسهیلات اشتغالزا به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: این تعداد تسهیلات به مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون ریال در مشاغل دامداری، کشاورزی، پرورش مرغ خانگی، جوشکاری و نجاری به نیازمندان پرداخت شده است.

وی اشتغالزایی را از رسالت‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: توانمندسازی مددجویان و خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد رسالت اصلی این نهاد است.

انتهای پیام/68001/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول