اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران اعلام کرد

ارائه تسهیلات 70 میلیارد ریالی برای اشتغال‌زایی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: تسهیلات 70 میلیارد ریالی برای اشتغال‌زایی در چالدران ارائه شده است.

ارائه تسهیلات 70 میلیارد ریالی برای اشتغال‌زایی در چالدران

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعهد اشتغال چالدران در سال گذشته یک‌هزار و 100 نفر بوده که برای یک‌هزار و 130 نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار چالدران تاکید کرد: طبق آمار مندرج در سامانه رصد، اشتغال در چالدران بیش از 100 درصد تحقق یافته است و علاوه بر سامانه رصد برای یک هزار نفر نیز به طور غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

قلی‌پور ادامه داد: در کل به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای اشتغال تعداد 2 هزار و 130 نفر اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پل و جاده ورودی آواجیق اشاره کرد و ابراز داشت: احداث پل خروجی شهر آواجیق و بهسازی جاده متصل به آن، بخشی از پروژه 52 کیلومتری بهسازی جاده چالدران محسوب می‌شود که بهره‌برداری از این پل در سال 90 با وجود عدم تکمیل کناره‌ها و آسفالت کف آن بنا به ضرورت در برقراری تردد و عبور انجام شد.

فرماندار چالدران اضافه کرد: پیمانکار موظف بود این نواقصات را رفع کند که پیمانکار به تعهدات عمل خود نکرده و منطقه را ترک کرده است که نهایتا باید به پیمانکار جدید سپرده می‌شد و یا دستگاه متولی پروژه را تکمیل کند.

وی تصریح کرد: دلیل ناقص ماندن این پروژه مشکل اعتباری و عدم تخصیص منابع بوده و در حال حاضر با بارش برف عملا هیچ اقدامی امکان پذیر نیست و امید است در فصل کاری آینده این مشکل مرتفع شود.

انتهاهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول