اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان:

تیم ژیمناستیک زنجان برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شود

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به آماده شدن تیم ژیمناستیک آقایان برای حضور در لیگ برتر گفت: مرحله نخست این لیگ در دی ماه و مرحله دوم آن در اسفند ماه برگزار می‌شود.

تیم ژیمناستیک زنجان برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شود

جواد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی آمادگی جسمانی و بدنسازی کاربردی توسط هیئت ژیمناستیک استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه طی دو جمعه آینده به ترتیب برای آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مربیگری ژیمناستیک در زنجان اضافه کرد: این دوره با حضور 37 مربی فعال در چند روز گذشته برگزار شده است.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در آینده نزدیک خبر داد و متذکر شد: این دوره در رشته ترامپلین برگزار می‌شود.

این مسئول به حضور تیم ژیمناستیک بانوان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این تیم رتبه دوم تیمی را با کسب مدال‌های متعدد نقره و برنز کسب کرده است..

سالک با اشاره به آماده شدن تیم ژیمناستیک آقایان برای حضور در لیگ برتر ابراز داشت: مرحله نخست این لیگ در دی ماه و مرحله دوم آن در اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مکان برگزاری لیگ برتر آقایان هنوز توسط فدراسیون اعلام نشده است.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان از برنامه هیئت ژیمناستیک برای برگزاری مسابقات استانی در پنج رده سنی خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات در دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول دیگر برنامه هیئت ژیمناستیک استان زنجان را برگزاری جشنواره مهدهای کودک اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت یک روزه برگزار می‌شود.

سالک از برگزاری طرح استعدادیابی و سطح‌بندی برای فعالان رشته ژیمناستیک خبر داد و تصریح کرد: این طرح به صورت سالانه برگزار می‌شود.

وی مجموع ورزشکاران بیمه شده ژیمناستیک این هیئت را بیش از 2 هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: حدود 500 نفر از این تعداد مقیم شهرستان زنجان هستند.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول