اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم اصفهان در رده سوم جای گرفت/

بسته شدن پرونده مسابقات لیگ برتر ایروبیک ژیمناستیک بانوان

با شناخت تیم‌های برتر پرونده مسابقات لیگ برتر ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شده بود، بسته شد.

بسته شدن پرونده مسابقات لیگ برتر ایروبیک ژیمناستیک بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ برتر ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور از روز 29 آبان ماه در اصفهان آغاز شده و بعد از ظهر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در این رقابت‌ها 16 تیم باشگاهی از سراسر کشور حضور داشتند که در مجموع نتایج تیم استاد اعظمی فارس به قهرمانی رسید، تیم لایی سازی زنجان مقام دوم را کسب کرد و تیم هیئت ژیمناستیک استان اصفهان نیز به مقام سومی رسید.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در اصفهان با اشاره به میزبانی این هیئت گفت: از زمانی که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گرفتیم، تلاش ما بر رضایت تیم‌های شرکت کننده بود.

اصغر نکوگل با بیان اینکه میزبانی خوب اصفهان مرهون زحمات و برنامه ریزی مسئولان اجرایی مسابقات است، ادامه داد: روسای برخی از هیئت‌های استانی و همچنین مسئولان فدراسیون از میزبانی اصفهان ابراز رضایت کردند که از نظر ما اهمیت بسیاری دارد.

وی به مدال آوری ورزشکاران اصفهانی در این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تیم هیئت ژیمناستیک استان اصفهان توانست در مجموع نتایج به عنوان سومی دست پیدا کند که نتیجه قابل قبولی است.

انتهای پیام/63006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول