اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک اراک:

11 باشگاه در رشته ژیمناستیک در اراک فعالیت دارند

رئیس هیئت ژیمناستیک اراک از فعالیت 11 باشگاه در رشته ژیمناستیک در این شهرستان خبر داد.

11 باشگاه در رشته ژیمناستیک در اراک فعالیت دارند

وحید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر 100 ورزشکار در قالب تیم‌های منتخب هفته‌ای 6 روز زیر نظر مربیان برجسته کشوری در اراک به تمرین می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 باشگاه در سطح شهرستان اراک به آموزش ورزش ژیمناستیک در بخش آقایان و بانوان می‌پردازند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت توسعه و ارتقاء رشته‌های مختلف ژیمناستیک است.

رئیس هیئت ژیمناستیک اراک افزود: هیئت ژیمناستیک این شهرستان در نظر دارد یک دوره کلاس داوری درجه 3 ویژه آقایان و بانوان و یک دوره کلاس مربیگری درجه 2 در بخش آقایان و بانوان را در نیمه دوم آذر ماه برگزار کند و علاقمندان برای شرکت و حضور در این کلاس‌ها می‌توانند در دفتر هیئت ژیمناستیک شهرستان اراک ثبت‌نام کنند.

احمدی گفت: از اوایل سال تاکنون کارهای بسیار خوبی در راستای سازندگی پیشرفت رشته ورزشی ژیمناستیک در اراک صورت گرفته است و پیشرفت اراک در ژیمناستیک کاملا محسوس است و این روند می‌تواند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون هیئت ژیمناستیک استان مرکزی بدون رئیس هیئت استان اداره می‌شود و به همین دلیل هیئت دارای مشکلات بسیاری است و باید با تلاش و جدیت بیشتر در مسیر رفع این معضلات حرکت کرده و جان دوباره‌ای را به این ورزش در استان مرکزی بدهیم در حال حاضر دغدغه ما بلاتکلیفی در این زمینه است.

وی با اشاره به اهمیت رشته ژیمناستیک از سنین پایه، خانواده ورزشکاران را مهم‌ترین حامی برای ورزش ژیمناستیک عنوان کرد و بیان داشت: با اینکه این رشته ورزشی از نظر مالی حامی چندانی ندارد اما خوشبختانه خانواده‌‌ها همیشه در کنار ورزشکاران هستند و این اصل باعث دلگرمی ما و فعالان این رشته می‌شود.

احمدی افزود: من به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنم فرزندان خود را از کودکی با ورزش ژیمناستیک آشنا کنند چون کودکانی که در فعالیت‌های آموزشی ژیمناستیک شرکت کرده‌اند دارای تمرکز بالاتر، مهارت‌های ارتباطی بیشتر و همچنین مهارت‌های حل مسئله بهتر هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اراک گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این هیئت توسعه و ارتقاء رشته‌های مختلف ژیمناستیک است که با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول