اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

کارخانه آرد و نشاسته یاسوج تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد.

کارخانه آرد و نشاسته یاسوج تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی وضعیت کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج که با حضور معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، اظهار داشت: اکنون با وجود مدیریت نیروهای توانمند بومی استان در سازمان اقتصادی کوثر، حل مشکلات کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج که وابسته به این شرکت است برای ما آسان‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد سه کارخانه بزرگ آرد در کل استان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: به دنبال این نیستیم که با فعال کردن یکی از آن‌ها دیگری تعطیل شود بلکه باید راه‌حلی در نظر گرفت تا هر سه واحد بتوانند در چرخه تولید و اشتغال‌زایی حضور مؤثر داشته باشند.

زارعی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در گذشته و پیش از این که افتخار نمایندگی مردم این دو شهرستان را داشته باشد در جلسه‌ای همراه نیکزاد استاندار وقت در تهران و در محل سازمان اقتصادی کوثر برای رفع مشکل این کارخانه حضور داشته، افزود: در آن جلسه با فردی که او را نمی‌شناختم درگیر شدم و آن شخص به حالت قهر جلسه را ترک کرد که بعدها فهمیدم آقامیری معاون اقتصادی سازمان کوثر و فردی است که اکنون مهندس پناه نیروی توانمند بومی ما جایگزین وی شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان هدف خود از ذکر این داستان تصریح کرد: اکنون با وجود مهندس غلامرضا پناه نیروی بومی استان در سمت معاونت اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر، نسبت به راه‌اندازی همه ظرفیت این واحد تولیدی بیش از گذشته خوشبین هستیم.

این مسئول ادامه داد: همه در استان می‌دانند وقتی مسئولی از کشور وارد این استان می‌شد تابلوی اعتراض و تحصن کارگران این واحد تولیدی به هوا بود و همواره یکی از مشکلات بزرگ استان ما به این موضوع برمی‌گشت.

وی خطاب به مدیر این واحد تولیدی که از ضرردهی و زیان راه‌اندازی مجدد آن در این نشست سخن می‌گفت، تأکید کرد: شما اگر محاسبه دقیقی داشته باشید متوجه خواهید شد که این کارخانه در آینده تا چه اندازه می‌تواند برای سازمان اقتصادی کوثر منفعت داشته باشد و از سوی دیگر تعداد زیادی کارگر در این استان دوباره مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/2571/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول