اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان:

نانوایی‌های گچساران از کمبود سهمیه آرد گله‌مند هستند

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: نانوایی‌های گچساران از کمبود سهمیه آرد برای پخت نان گله‌مند هستند.

نانوایی‌های گچساران از کمبود سهمیه آرد گله‌مند هستند

محمود اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به بافت قدیمی شهر دوگنبدان و محدود بودن خیابان‌ها همچنین کم عرض بودن پیاده‌روها، تجمع دستفروشان در پیاده‌روهای شهر سبب ایجاد مشکلاتی برای همشهریان شده است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف ساماندهی دستفروشان، مکانی در پشت بازار کپری‌های گچساران برای استقرار و فعالیت دستفروشان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: مکان مورد نظر آسفالت شده و غرفه‌های فلزی ایجاد شده در این مکان نیز، آماده استفاده دستفروشان گچسارانی است.

اسدپور ابراز کرد: البته با توجه به نبود سرویس‌های بهداشتی و امکاناتی از جمله آب و برق به محض فراهم شدن این خدمات، دستفروشان به این مکان انتقال داده می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی و نظارت مستمر اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران بر بازار این شهرستان گفت: مشاهده شده که یکی از مغازه‌داران با جعل مهر، اجناس تاریخ گذشته را با مهر جدید به مردم عرضه کرده است که این اقدام توجه جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

اسدپور با بیان این‌که صاحبان نانوایی‌های گچساران از کمبود سهمیه آرد گله‌مند هستند، بیان کرد: از فرماندار گچساران خواستار پیگیری این مشکل و اختصاص سهمیه بیشتری در صورت امکان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان عنوان کرد: البته کیفیت نان برخی نانوایی‌ها هنوز هم به درجه مطلوب نرسیده و مردم از این امر شاکی هستند؛ بنابراین نانوایی‌ها نسبت به بهبود وضعیت پخت نان توجه لازم را داشته باشند.

اسدپور با اشاره به وضعیت مصلای گچساران یادآور شد: مصلی با نخستین بارش دچار مشکل و ریزش آب از قسمت سقف شد که این مشکل زیبنده شهری که نخستین شهر اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است، نیست.

وی با بیان اینکه جاده مسیر مسکن مهر تا کارخانه روغن نباتی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: این جاده که در 500 دستگاه واقع شده با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان در دست احداث است.

اسدپور گفت: با احداث این جاده کارخانجات به شهر متصل شده و مسیری مناسب و مطلوب نیز برای پیاده‌روی شهروندان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/82014/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول