اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

رفتار اخیر آمریکا دور از انتظار نبود / کاخ سفید تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: رفتار اخیر آمریکا و عدم پایبندی آنها به توافقات ژنو دور از انتظار نبود، چراکه آمریکایی‌ها تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند و کاخ سفید از سوی اشغالگران قدس خط می‌گیرد.

رفتار اخیر آمریکا دور از انتظار نبود / کاخ سفید تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از مذاکرات ایران با 1+5 در سال‌های اخیر که منجر به توافقات مشهور به ژنو شد، انتظار داشتیم که غربی‌ها به این توافقات پایبند بوده و رویکردهای خصمانه گذشته را تکرار و دنبال نکنند.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری مذاکرات ژنو و همچنین پس از توافقات طرفین، برخی از کارشناسان اعلام کردند که امیدی به اجرای تفاهمنامه‌ای که میان ایران و 1+5 امضا شده، ندارند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: در آن دوره برخی از رسانه‌ها اظهارات این کارشناسان را بدبینانه توصیف کرده و می‌گفتند که نباید با بدبینی به مذاکرات و توافقات نگاه شود.

* آمریکایی‌ها تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند

کولیوند با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه ایران به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای گفت: امروز مشخص شد که بی‌اعتمادی به آمریکا بی‌دلیل نبوده و سران کاخ سفید با رفتار و عملکرد خود موجبات بی‌اعتمادی و بدبینی ملت‌ها را فراهم می‌کنند.

وی هشدار داد: سران آمریکا باید مطمئن باشند که تداوم رفتار و عملکرد خصمانه و غیرمنطقی آنها مانع اصلی در راه تحقق اهداف و توافقات مذاکرات ژنو است و تا زمانی که در رفتار و عملکرد خود تجدیدنظر نکنند، نمی‌توانند انتظاری از ایران داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس افزود: رفتار اخیر آمریکا و عدم پایبندی آنها به توافقات ژنو دور از انتظار نبود، چراکه آمریکایی‌ها تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند و کاخ سفید از سوی اشغالگران قدس خط می‌گیرد.

کولویند افزود: برخی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا منافع خود را با منافع نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی گره زده و در راستای اهداف و برنامه‌های صهیونیست‌ها حرکت می‌کنند و اقدامات خصمانه اخیر دولت اوباما علیه ایران در همین چارچوب قابل تحلیل و بررسی است.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول