اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی:

بی‌اعتمادی ایران به آمریکا تاریخی است

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به آمریکا و غرب در طول 35 سال گذشته این انقلاب اعتماد نداشته و نداریم.

بی‌اعتمادی ایران به آمریکا تاریخی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،احمدعلی مقیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری نکا در سالن فرماندار این شهرستان اظهار داشت: هیئت دولت باید با نظر ویژه‌ای به مازندران توجه اعمال کند تا بودجه‌های عمرانی حوزه مازندران با کاهش مواجه نشود.

وی افزود: مازندرانی‌ها با حضور 94 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و این مسئله از دید رئیس جمهور و هیئت دولت دور نیست و رئیس جمهور در دیدار با نمایندگان به این مسئله اشاره کرد که "نقطه عطف من از مازندران است" و لذا باید توجه بیشتری به این حوزه انجام شود.

مقیمی افزود: سهم مازندران از بودجه باید مشخص شود و این خواسته ما از دولت است که امیدواریم با نگاه ویژه‌تری نسبت به این خطه اعمال شود.

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ یک از ردیف‌های بودجه حوزه‌های استحفاظی بهشهر، نکا و گلوگاه حذف نشده یادآور شد: بودجه‌ها تنها کاهش یافته است و مجموعه نمایندگان هم تعامل خوبی با دولت دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید در همه موقعیت‌ها اعتماد مردم جلب شود،افزود: مدیران در وضعیت حداقلی اعتبارات باید بیشترین تلاش را ارائه دهند تا از نارضایتی‌ها جلوگیری شود.

وی گفت: پیش‌بینی ما این است که در سال 93 وضعیت بهتری نسبت به سال 92 در اختصاص بودجه نخواهیم داشت و دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی مناسب امورات را تنظیم کنند.

مقیمی با اشاره به بودجه ابلاغی سال 92 خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی سال 92 در کل استان مازندران 9/12 درصد اختصاص یافته است و در حوزه ما این آمار تاکنون صفر است و بودجه‌ای اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به حوزه مذاکرات ژنو ادامه داد: عده‌ای این مذاکره را عهدنامه ترکمن‌چای می‌دانند در حالی که نباید نسبت به این مذاکرات این چنین حساس حرف بزنیم.

مقیمی گفت: ما به آمریکا و غرب در طول 35 سال گذشته این انقلاب اعتماد نداشته و نداریم ولی باید بدانیم که بهره ‌بردن یک طرف مذاکره نیست و در مذاکرات 100 درصد خواسته‌ها محقق نمی شود.

وی افزود: ما باید در این مذاکرات سهم خود را ببریم و بصیرانه و هوشمندانه در مسیر و حد و حدود خود حرکت کرده و تابع ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول