اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کوتاهی مسئولان از ورود سرمایه‌گذار در پارک جنگلی یاسوج پذیرفتنی نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوتاهی مسئولان از ورود سرمایه‌گذار در پارک جنگلی یاسوج پذیرفتنی نیست.

کوتاهی مسئولان از ورود سرمایه‌گذار در پارک جنگلی یاسوج پذیرفتنی نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌موسی خادمی عصر امروز در نشست ساماندهی پارک جنگلی یاسوج اظهار داشت: طرح مطالعاتی پارک جنگلی یاسوج در گذشته انجام شده و نقشه جامع این طرح از سوی منابع طبیعی و شهرداری یاسوج مورد تأیید قرار گرفته است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مساحت کلی طرح جامع پارک جنگلی یاسوج 937 هکتار است که 75 هکتار از این میزان برای انجام امور خدماتی در طراحی نقشه اولیه مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: به وسیله دستگاه‌های مربوطه مشکلات جزئی این طرح یک ماه آینده رفع و به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای تأیید و تصویب ارائه می‌شود.

خادمی با بیان اینکه کوتاهی مسئولان در زمینه جذب و ورود سرمایه‌گذار پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: پارک جنگلی یاسوج ظرفیت‌های مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح‌های خدماتی و گردشگری در پارک جنگلی یاسوج، خاطرنشان کرد: در هنگام توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این پارک بزرگ جنگلی به طبیعت دست‌نخورده این پارک خساراتی وارد نشود.

وی، اجرای زیرساخت‌ها و خدمات پارک جنگلی یاسوج از سوی دستگاه‌های استان را لازم دانست و عنوان کرد: اجرای این طرح و هر اقدامی در پارک جنگلی باید بر اساس طرح جامع موجود باشد.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول