اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودسر خبر داد

ایجاد پارک جنگلی در رودسر

شهردار رودسر از ایجاد پارک جنگلی پنج هکتاری تفرجگاهی در گسگرمحله این شهر خبر داد.

ایجاد پارک جنگلی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، خداداد قنبرزاده عصر امروز در دیدار هفتگی با مردم محله‌های این شهر در گسگرمحله اظهار کرد: شهرداری رودسر آمادگی همکاری برای جذب سرمایه‌گذاران به منظور عمران، آبادانی و زیباسازی شهری را دارد.

وی به افزایش 26 درصدی بودجه رودسر در سال 92 اشاره کرد و افزود: رودسر جزو شهرداری‌های درجه هشت کشور محسوب می‌شود.

قنبرزاده از افزایش 50 درصدی بودجه شهرداری رودسر در سال 93 خبر داد و تصریح کرد: افزایش درآمد شهرداری موجب شکوفایی رودسر می‌شود.

شهردار رودسر با تاکید براینکه نباید واقعیت‌ها را کتمان کرد، گفت: مقرارت دست‌وپاگیر و واسطه‌گری در شهرداری حذف شده است.

وی نداشتن سند مالکیت زمین‌های شهری را از مشکلات رودسر خواند و بیان کرد: مالکان زمین‌های شهری با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، می‌توانند سند مالکیت را از بنیاد علوی دریافت کنند.

قنبرزاده با اشاره به ورودی شهر رودسر در گسگرمحله، اظهار کرد: روشنایی ورودی شهر رودسر با نورپردازی جدید نصب می‌شود و این امر سیمای ورودی شهر رودسر را تغییر می‌دهد.

شهردار رودسر بر سرمایه‌گذاری گردشگری در ساحل این شهر تاکید کرد و یادآور شد: رودسر 10 کیلومتر ساحل دارد و از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور احداث هتل، تفرجگاه‌های سیاحتی و گردشگری، مهمانسرا و ... در این منطقه حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه روند اداری سرمایه‌گذاری در شهرداری رودسر حذف شده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری در رودسر از تخفیف‌های ویژه شهرداری برخوردار می‌شوند.

قنبرزاده در ادامه از ایجاد پارک جنگلی تفرجگاهی پنج هکتاری در منطقه گسگرمحله رودسر خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات لازم برای ایجاد پارک مذکور در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودسر در دیدار هفتگی با مردم محله‌های این شهر با اهالی گسگرمحله دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/84001/ذ30 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول