اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‎جاری

3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد گرگان راه‎اندازی می‎شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از راه‎اندازی سه مرکز جدید تحقیقاتی در این واحد خبر داد.

3 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد گرگان راه‎اندازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مازیار احمدی‌گلسفیدی عصر امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با تبریک هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: برای نخستین‎بار مرکز تحقیقات میکروب‎شناسی صنایع غذایی، مرکز تحقیقات خاک و مرکز تحقیقات کشت بافت در گلستان تا پایان سال جاری راه‎اندازی می‎شود.

وی از تمدید مجوز فعالیت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی تا مدت دو سال دیگر خبر داد و تصریح کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی فعالیت خود را مجددا آغاز کرده است و در حال حاضر مجوز بیش از 2 میلیارد ریال تجهیزات دستگاهی اخذ شده تا در آینده‎ای نزدیک نسبت به خریداری آن مبادرت شود.

تالیفات دانشگاهی نقد و بررسی می‎شوند

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در خصوص بخش کتابخانه‎ای این واحد بیان داشت: بزرگترین کتابخانه دانشگاهی استان در واحد آزاد اسلامی گرگان در سه طبقه به بهره‎برداری رسیده است که شامل مخزن کتاب، سالن نشریات علمی، سالن مرجع و نیز مجهز به یک سالن آمفی‎تئاتر با ظرفیت 600 نفر است.

احمدی‎گلسفیدی از جلسات نقد و بررسی کتاب و تالیفات دانشگاهی توسط اعضای هیئت علمی در این واحد خبر داد و افزود: این جلسات با استقبال خوب دانشجویان و پژوهشگران مواجه شده است.

وی بیان داشت: در سال گذشته تقریبا هر هفته به طور متوسط یک سخنرانی علمی از اساتید مجرب در علوم مختلف در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از اجرای دو طرح برون‎دانشگاهی در سال اخیر خبر داد و گفت: یک قرارداد جدید نیز به تازگی عقد قرارداد شده است.

احمدی‎گلسفیدی در خصوص رتبه پژوهشی واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک سیستم مستقل است که از طریق رنکینگ بین‎المللی بررسی می‎شود اما در ایران، واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در بخش پژوهش جزء رتبه‎های خوب و رو به عالی است که این مهم در سایه دستاوردهای علمی و پژوهشی میسر شده است.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول