اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم معارفه رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی ایلام مطرح شد

کارنامه درخشان دانشگاه آزاد در تولید علم و دانش

استاندار ایلام گفت: کارنامه دانشگاه آزاد در تولید علم و دانش درخشان است.

کارنامه درخشان دانشگاه آزاد در تولید علم و دانش

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید صبح امروز در آیین معارفه رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی ایلام اظهار داشت: استان ایلام در حوزه علم و دانش پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در حال حاضر ده‌ها نفر از مردمان ایلام در رده دانشیار، استادیار و استاد تمام در مراکز آموزش عالی مشغول فعالیت هستند.

استاندار ایلام ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی طی 30 سال گذشته فعالیت‌های فراوانی را در حوزه آموزش و پژوهش در کشور داشته است.

این مسئول عنوان کرد: امام خمینی (ره) با پرداخت مبلغی به هیئت امنای دانشگاه آزاد موافقت خود را با تاسیس این دانشگاه اعلام فرمودند.

مروارید تصریح کرد: اگر از آن زمان تاکنون به کارنامه این دانشگاه توجه داشته باشیم متوجه عملکرد مثبت آن شده و به دست‌اندرکاران آن تبریک خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در 30 سال گذشته نهال علم و دانش در سراسر کشور کاشته شد و امروز به درخت پرثمری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید از تلاش‌های شریفی‌راد و به ویژه عادل نوروزی به عنوان بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام تقدیر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت‌های پر ثمر عادل نوروزی رئیس سابق و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام طی سالیان گذشته وی را به چهره ماندگار استان ایلام تبدیل کرده است.

مروارید تصریح کرد: جا دارد در مراسمی از عادل نوروزی به عنوان چهره ماندگار استان ایلام تجلیل به عمل آید.

استاندار ایلام گفت: ضمن تقدیر از زحمات حسینی‌نیا رئیس سابق دانشگاه آزاد ایلام از حسن انتخاب شهریار عباسی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/2246/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول