اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کشف 3 کیلو و 450 گرم مواد روانگردان شیشه در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 3 کیلو و 450 گرم مواد روانگردان شیشه در همدان خبر داد.

کشف 3 کیلو و 450 گرم مواد روانگردان شیشه در همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کشف 3 کیلو و 450 گرم مواد روانگردان شیشه در همدان اظهار کرد: در پی تحقیقات انجام شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان بر روی باند مذکور، معلوم شد این باند قصد دارد یک محموله روانگردان شیشه را با استفاده از دو دستگاه خودرو از طریق تهران وارد شهرستان همدان کند.

وی گفت: با هوشیاری پلیس و انجام کارهای اطلاعاتی، این باند متلاشی شد که ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، سه نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری سه نفر سارق خبر داد و گفت: این سه نفر شامل دو نفر مرد و یک نفر زن به همراه یک خودروی سرقتی دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، 50 کیلوگرم آلومینیوم سرقتی که قطعه قطعه شده بود، 20 سانتی‌متر مواد مخدر و دو قبضه سلاح سرد چاقو کشف و ضبط شد.

مرادی اظهار کرد: بعد از استعلام مشخص شد خودروی مذکور در جاده مزدقینه به سرقت رفته بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سارق سابقه‌دار و مجروح شدن یکی از مأموران انتظامی در درگیری خبر داد و ابراز داشت: یکی از سارقان سابقه‌دار حاشیه شهر منطقه شورین که چندمین بار در آن منطقه اقدام به سرقت خانه‌باغ‌ها کرده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: بعد از مشاهده سرقت توسط این سارق، مردم موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دادند که پلیس نیز با حضور به موقع در محل، منطقه را محاصره و نامبرده را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه در هنگام درگیری، یکی از مأموران پلیس به صورت سطحی زخمی شد، ابراز داشت: حال عمومی این مأمور انتظامی خوب است.

مرادی در پایان از کشف یک خودروی سرقتی و دستگیری سارق آن خبر داد و افزود: پیکان سفیدی که به مدت سه روز سرقت شده بود در خیابان منوچهری همدان همراه با سارق مربوطه توقیف و سارق آن نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول