اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی سراوان خبر داد

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر و هلاکت قاچاقچی مسلح در سراوان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان از کشف 552 کیلوگرم مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح خبر داد.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر و هلاکت قاچاقچی مسلح در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احمد داوودی اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر و یگان تکاوری شهرستان سراوان، پس از اطلاع از حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو 405 در حاشیه شهر سراوان اقدام به کنترل مسیر این خودرو کردند.

وی افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند که با اقدام به موقع پلیس و طی یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و یکی از سرنشینان خودرو کشته و یک نفر دیگر دستگیر شد.

داوودی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 55 بسته 10 کیلویی تریاک به وزن 552 کیلوگرم و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت طی سه روز گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک محموله تجهیزات پزشکی شامل 2 هزار و 500 قطعه انواع وسایل پزشکی و دندانپزشکی به ارزش بیش از 80 میلیون تومان کشف و ضبط و دو سرنشین خودرو که تبعه خارجی بودند، دستگیر شدند.

داوودی متذکر شد: در اقدام دیگری ماموران انتظامی شهرستان سراوان مقدار 26 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق، 18 رأس انواع احشام قاچاق، 14 حلقه لاستیک را کشف و ضبط کردند.

وی اذعان داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت 24 دستگاه خودرو توقیف و تعدادی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول