اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

تیمداری آملی‌ها در لیگ کشتی نیازمند حمایت است

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: تیمداری آملی‌ها در لیگ برتر کشتی فرنگی نیازمند حمایت مالی است.

تیمداری آملی‌ها در لیگ کشتی نیازمند حمایت است

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: این شهرستان یکی از شهرهای کشتی‌خیز کشور است که در هر دوره از مسابقات کشتی فرنگی و آزاد در رده‌های مختلف کشتی‌گیرانش خوش می‌درخشند.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران این شهرستان در هر دوره‌ای از تیم‌های ملی به اردوی ملی‌پوشان دعوت شده و نظر کادر فنی را به خود جلب می‌کنند، تصریح کرد: باید به این کشتی‌گیران توجه شود و برای رشد، تربیت و ترقی آنها برنامه‌های مدون مالی ارائه شود.

وی با تاکید اینکه برنامه‌های مدون نیاز به حمایت‌های مالی دارد، گفت: یکی از دلایلی که تیم کشتی فرنگی این شهرستان از حضور در مسابقات لیگ کناره‌گیری کرد نداشتن بودجه کافی و اسپانسر بود.

این مسئول اذعان داشت: لیگ برتر کشتی فرنگی کشورمان نیز به دلیل حدنصاب نرسیدن تیم‌ها فعلا در شرایط نامعلومی قرار دارد زیرا سه تیم قائمشهر، آمل و البرز از حضور در آن کناره‌گیری کردند.

رئیس هیئت کشتی آمل اذعان داشت: کشتی فرنگی که در مسابقات المپیک 2012 لندن با افتخارآفرینی ورزشکاران کارنامه خوبی کسب کرد هم‌اکنون با توجه به عدم حمایت اسپانسر حال و روز خوبی ندارد و برگزاری لیگ آن نامعلوم است.

نهاوندیان با اعلام اینکه آمل نیز یکی از بزرگ‌ترین مراکز رشد و پرورش کشتی فرنگی است، ادامه داد: نمونه بارز آن را می‌توان در مسابقات المپیک گذشته مشاهده کرد و از کسب مدال طلای پهلوان قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم این مسابقات نام برد.

وی اضافه کرد: با نامه‌نگاری به مسئولان شهری و اعضای شورای شهر قرار است نشستی با آنها داشته باشیم زیرا چندی پیش نیز در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان مازندران ورزشکاران کم‌سن و سال این شهرستان با اختلاف قهرمان شدند و در رده جوانان نیز نائب قهرمان مازندران شدیم و در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان مازندران نیز در هفت وزن مقام قهرمانی را از آن خود کرده و تیم‌های آمل الف و ب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

رئیس هیئت کشتی آمل بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی و حمایت مالی از ورزشکاران نگذاریم استعدادهای ما به هدر روند بلکه باید برای رشد، شکوفایی و تربیت آنها بیش از گذشته همت به خرج دهیم.

نهاوندیان در پایان تصریح کرد: نباید بگذاریم مربیان و کشتی‌گیران به دلیل مسایل مالی خود را کنار بکشند و کار استعدادیابی و پرورش ما قطع شود زیرا اگر می‌خواهیم در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش و رونمایی کشتی‌گیران زیادی همانند قاسم رضایی در عرصه‌های بین‌المللی، جهانی و المپیک باشیم باید در راستای تربیت و رشد نسل جوان تلاش داشته و با حمایت‌های مالی این بستر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول