اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

معلمان پژوهنده در قم تجلیل می‌شوند

کارشناس پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از تجلیل 310 معلم پژوهنده همزمان با هفته پژوهش در قم خبر داد.

معلمان پژوهنده در قم تجلیل می‌شوند

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: مراسمی با عنوان تقدیر از رابطان پژوهشی در نواحی آموزش و پرورش در این هفته برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش تقدیر از معلمان پژوهنده با حضور معاون پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش 28 آذرماه در قم برگزار می‌شود که در این همایش از 310 نفر از معلمان پژوهنده تجلیل می‌شود.

کارشناس پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به معلمان پژوهنده گفت: تربیت معلم پژوهنده فرآیند پژوهشی است که به بهبود روند امور جاری معلمان منجر می‌شود و وضعیت آموزشی موجود را به وضعیت مطلوب تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال 2 هزار اثر به دبیرخانه معلم پژوهنده استان ارسال شده است، گفت: آثار ارسال‌شده به دبیرخانه در 2 مرحله داوری می‌شوند، اگر اختلاف نمره آن‌ها بیشتر از 40 نمره باشد به داور سوم واگذار شده و از این تعداد بالغ بر 300 اثر به عنوان اثر استانی تجلیل می‌شوند.

حیدری با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌ها گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گرفته است که سال گذشته 70 پایان‌نامه مورد حمایت مالی قرار گرفتند و از 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان حمایت مالی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به فراخوان مقاله‌نویسی پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی گفت: بیش از 500 مقاله توسط دانش‌آموزان و معلمان در این زمینه دریافت شده که 120 نفر از آن‌ها شامل 30 نفر توسط استاندار قم، 30 نفر توسط مدیرکل آموزش و پرورش و 60 نفر توسط روءسای آموزش و پرورش تقدیر و تجلیل شدند.

کارشناس پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تمام مدارس دارای رابط پژوهشی هستند که طی همایشی از رابطان پژوهشی فعال تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: رابطان پژوهشی جلساتی در زمینه اقدام‌پژوهی برگزار کرده، پوسترهایی چاپ می‌کنند و راهنمایی‌های لازم را به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول