اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش موثر تشکل‌های زیست محیطی در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر تشکل‌های زیست محیطی در فرهنگ‌سازی در زمینه محیط زیست گفت: اعضای این تشکل‌ها باید در زمینه مسائل زیست‌محیطی به‌روز باشند.

نقش موثر تشکل‌های زیست محیطی در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی اعضای سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی با مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل امور اجتماعی استانداری در سالن اجتماعات محیط زیست برگزار شد.

در ابتدای این نشست اعضای سازمان‌های مردم نهاد به توضیحاتی پیرامون روند اجرای برنامه‌های پیش رو و نیز مشکلات و موانع فعالیت خود سخن گفتند و در پاره‌ای موارد راهکارهایی نیز در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست ارائه دادند.

در ادامه عطا پورشیرزاد با اشاره به اهمیت و تاثیر بسزای تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی در حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: بدون شک محیط زیست نیازمند کمک‌های فکری و برنامه‌های راهگشای تشکل‌های زیست محیطی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکل‌های زیست محیطی باید اطاعات به روز در زمینه محیط زیست داشته باشند، عنوان کرد: ما هم به عنوان متولی محیط زیست سعی داریم تا در این زمینه یاری‌رسان تشکل‌های زیست محیطی باشیم.

پورشیرزاد با اشاره به تشکیل اتاق فکر محیط زیست که با حضور تشکل‌های زیست محیطی و اساتید دانشگاه در سال‌های گذشته شروع به فعالیت کرد، اظهار داشت: متاسفانه برخی از اساتید دانشگاهی که در این اتاق فکر حضور داشتند بعد از مدتی ارتباط خود را با اتاق فکر و اعضای آن قطع کردند.

وی در ادامه با مهم دانستن فعالیت‌ تشکل‌های زیست محیطی و تاثیرگذاری مستقیم این تشکل‌ها در رشد و ترویج فرهنگ زیست محیطی اقشار مختلف مردم تصریح کرد: این تشکل‌ها می‌توانند با تمرکز فعالیت‌های خود در میان دانش‌آموزان و جوانان، نسل‌های آینده را هرچه بیشتر با اهمیت مقوله محیط زیست در ابعاد مختلف آشنا کنند.

انتهای پیام/82008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول