اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقعمان از خودمان بالاتر بود

کشاورز: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت ندارد/ پایان فصل قهرمان می‌شویم

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت ندارد و در صورتی ‌که مشکل خاصی پیش نیاید قهرمانی لیگ برای تیم گیتی‌پسند است.

کشاورز: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت ندارد/ پایان فصل قهرمان می‌شویم

محمد کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد گیتی‌پسند در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: در کل بازی‌های خوبی برای تیم ما بود اما توقعمان از خودمان بالاتر بود و انتظار داریم در نیم فصل دوم امتیازات بالاتری بگیریم.

وی تصریح کرد: به قهرمانی نیم‌فصل اهمیت زیادی نمی‌دهیم چراکه جام را به قهرمان پایان فصل می‌دهند و برای نیم فصل دوم بسیار امیدواریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال با بیان اینکه روند حرکت تیم ما خوب است، ادامه داد: تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است و من فکر می‌کنم در صورتی‌که مشکل خاصی پیش نیاید قهرمانی لیگ از آن تیم گیتی‌پسند است.

وی تاکید کرد: در نیم فصل اول از یکسری از بازی‌هایمان راضی نبودم اما در کل از نتایج تیم راضی هستم.

کشاورز گفت: در برخی از بازی‌ها موقعیت‌های گل بسیاری از دست دادیم و در بازی‌هایی که باید بالای 10 گل می‌زدیم تعداد گل بسیار کمتری زدیم.

وی اضافه کرد: این هفته را استراحت داریم و بازی‌های نیم فصل دوم از هفته آینده با بازی برابر زمزم اصفهان برای تیم ما آغاز می‌شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به تیم زمزم تاکید کرد: آقای افضلی از مربیان شناخته شده و خوب اصفهان سرمربی این تیم است و تیم متحول شده‌ای هستند که به طور حتم بازی سختی برابر این تیم داریم اما بسیار امیدوارم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی با اشاره به دعوت بازیکنان گیتی‌پسند با توجه به حواشی به وجود آمده میان این باشگاه و مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به تیم ملی افزود: این مسائل ربطی به بازیکنان ندارد و در این میان بازیکنان نباید متضرر می‌شدند و با دعوتی که از بازیکنان ملی‌پوش تیم ما صورت گرفت ملی‌پوشان گیتی‌پسند نیز عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و به اعتقاد من حقش هم نبود که بازیکنان تیم ما در این میان ضربه ببینند.

کشاورز گفت: سال دیگر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم اما پیش از آن تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه برای تیم ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول